Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger.

• kpn

Na de miskraam die ik in september heb gekregen ben ik meteen weer zwanger geworden.

Misschien hebben jullie mijn verhaal hier op dit prikbord weleens gelezen.

En ik kan jullie vertellen dat alles nu goed gaat.

ik heb een echo gehad, en we hebben al 2 x het hartje gehoord.

Dus dames de moed niet laten vallen, het kan ook weer goed gaan na een miskraam.

• jh

echt super voor je kpn….kun je er ook van genieten? nou 12 weken is altidj zo'n kritische grens he? geniet er lekker van hoor, hopen dat wij ook straks zulke berichtejs kunnen schrijven ;) maar eerst lichamelijk maar even wat opknappen…

• kee

Jouw verhaal (kpn) is wel iets waarvan ik positieve hoop krijg. Was jij bij je andere zwangerschap snel zwanger of heeft dat even geduurd? Ik ben echt blij voor je dat het zo snel weer raak was.

Ik heb voor mijn zwangerschap een onregelmatige cyclus (of 28 dagen of 39 dagen) gehad dus ik weet niet zo goed wanneer ik een eisprong zal hebben. Ik temperatuur. Hij was gister iets verhoogd maar vandaag weer normaal dus ik denk niet dat ik nu een eisprong zal hebben. Jh, wanneer je temperatuur een paar tiendes omhoog gaat heb je je eisprong gehad en als hij weer daalt dan wordt je daarna ongesteld. Als je zwanger bent dan blijft hij hoger. Ik weet alleen niet of dit bij iedere vrouw zo duidelijk te herkennen is. Ik ga er maar vanuit dat ik geen eisprong heb gehad omdat de temp niet verhoogd is.

We vrijen in ieder geval om de dag of elke dag. Niet echt romantisch maar het is te doen.Mijn vriend wil ook heel graag vader worden dus als ik geen zin heb dan haalt hij mij over en soms is het andersom. Mijn curretage is nu precies een maand terug. Ik ben gewend aan een langere cyclus en ik weet dat sommigen pas 8 weken erna weer menstrueren dus ik wacht rustig af.

• kpn

Dit wordt mijn eerste kindje.

Toen ik met de pil stopte was ik met een half jaar zwanger.

Maar die zwangerschap eindigde niet goed.

Niets temperaturen, gewoon elke dag sex.

Zodra je niet meer bloed verliest, er voor gaan.

Dan moet het gewoon een keer goed gaan.

Moet er zelf niet echt aan denken, maar de kans is dan wel groter.

• jh

elke dag sex? haha zou het wel willen, ben zo snel opgewonden als het maar kan momenteel, maar heb ook gehoord dat te vaak sex niet goed is omdat het zaad dan geen tijd heeft om sterk te worden. weet niet of dat een fabeltje is hoor, maar ik houd het maar bij om de dag….maar wat goed is, ik weet het niet….

ik ben benieuwd, voordat ik zwanger raakte en stopte met de pil had ik meteen regelmatige cyclus, eigenlijk op het uur nauwkeurig. hoop dat dat nu weer zo is, als goed zou zijn zou ik maandag ongesteld moeten worden (gerekend vanaf het bloedverlies (drie dagen voor curretage) maar….we zien wel zal dit keer wel wat langer duren.

kpn, jouw verhaal is inderdaad hoopvol! ik duim voor ons allemaal!!

en kpn? kan je er ook echt van genieten nu? hoop het …

• kee

Spannend he allemaal. Ik heb nu twee dagen een verhoogde temperatuur (36.9). Ik en mijn vriend vrijen zoveel mogelijk elke dag. Zaad opsparen is ook weer niet goed. Om de dag is volgens mij ook prima maar ik ben dan bang dat ik het kan missen. Mijn vriend vind het prima, die wil graag elke dag (ha ha).

Voel je iets aan je lichaam jh? zere borsten of iets dergelijks? Bij mij voorspelt dat altijd een menstruatie (of zwangschap). Ik heb nu af en toe lichte steekjes in mijn borsten en heb sinds een paar dagen een beetje afscheiding. Er gebeurd dus wel iets… Ik vind het erg spannend en voel me nu toch weer een beetje bijzonder omdat ik eventueel (met heeeeel veel geluk) weer zwanger zou kunnen zijn. Dus zorg weer extra goed voor mezelf.

Jh, laat je het weten aankomende week? Ik duim voor je!

gr

• crooltje

Kee spannend!!

KPN Wat fijn dat je snel weer zwanger raakte.

Ons derde kindje was een kadootje..ik was aan de pil sinds 3 maanden.

Had altijd al graag een derde gewild, maar partner lief vond het goed zo.

Nu dus wachten op mijn miskraam.

Mijn kriebels voor een baby zijn weer helemaal terug.

Ik hoop dat mijn partner over een poosje ook nog even wil proberen.

Maar nu op dit moment hoop ik op een wonder a.s. vrijdag.

Kus Crooltje

• steenbok

gefeliciteerd!!!!