Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

afscheiding

• kee

Hoi dames,

Weer een bericht van mij. Ik lees veel op internet. Dit geeft mij veel houvast, ik vind het prettig om dingen te lezen over zwanger worden. Ik heb nu een verhoogde temp en denk dat ik mijn eisprong gehad heb. Ik voel dat nooit dus die temp is voor mij een houvast. Nu heb ik sinds een paar dagen wat afscheiding, daarvoor helemaal niet. Vanmiddag na het plassen veegde ik een wittige afscheiding af, het was best veel. Ik kan op internet niet duidelijk vinden wat dit kan zijn. Weet iemand dat?

gr

• jh

ow kee wat spannend allemaal….het kan dus ook best zijn dat je zwanger bent? het is nu toch vijf weken geledne bij jou, of al zes? nou ik duim voor je!!!

ikzelf ben vandaag gaan menstrueren. weer precies op de 29e dag dus hoop dat dit betekent dat ik meteen weer een regelmatige cyclus oppak (voor mijn zwangerschap ook altijd 29 dagen) dus dat is fantastisch,

maar niet zwanger dus :(

maar kan nu weer wat gaan uittellen wanneer we moeten gaan vrijen….

hopelijk volgende maand meer succes, moet zeggen dat ik er ook niet heel erg mee zit hoor, ik weet nu tenminste weer dat alles het doet (tenminste daar houd ik mij maar aan vast)

maar wel even berichten he, als het raak mocht zijn!!

• kee

het is inderdaad spannend. Heb nu al een paar dagen een verhoogde temperatuur dus ga er vanuit dat ik mijn eisprong gehad heb. Kan ik het wat rustiger aan gaan doen met vrijen… of niet. Het is in ieder geval geen moeten meer. Of ik ben met de kerst ongesteld of ik ben zwanger. Twee dagen terug had ik in ene het gevoel dat het wel goed zat. Heel raar. heb nog helemaal geen signalen natuurlijk. Er kwam in ene een heel positief gevoel over me heen. ik zei al tegen mijn man: maakt niet uit, ben toch al zwanger. Waar dat vandaan kwam??!! Het is gewoon afwachten hoor, garantie is er nooit.

Wat heerlijk dat jij zo'n regelmatige cyclus heb jh. Dat geeft veel duidelijkheid. En maar 29 dagen. Ben jaloers.Ik had het vroeger ook. Niet op de dag af maar het scheelde toen maar 2 of 3 dagen. Sinds een jaar (spiraal eruit) is het mij bij een rommeltje. Jammer want ik moet steeds zo lang wachten (39 op zijn langst).Maar het is niet anders. Volgens de gyneacoloog is er niks aan de hand. Mijn lichaam stuurt dat zelf.

gr

• jh

ik ga voor je duimen…..

het is trouwens wel erg rot om ongesteld te zijn, voelt zo raar, het hoort even niet zo te zijn… komt even weer wat terug van vier weken geleden..

maar ik lees met kerst ook wel mail hoor ;)

dus blijven schrijven:)

• crooltje

Kee spannend hoor.

En net wat JH schrijft ongesteld worden lijkt me ook weer raar. Ergens prettig omdat je weet dat je weer een cyclus hebt, maar ook weer niet want eigenlijk moesten we niet ongesteld worden.

knuf Crooltje

• jh

en kee??… nog steeds niet ongesteld, tot zover nog goed nieuws dan he? ben benieuwd, ben je niet eens even van plan een testje te doen?

ik vandaag weer naar huisarts geweest, mijn hb is weer iets hoger gelukkig, maar nog zooooo moe!

nou ik duim voor je hoor!

• kee

Nee hoor, nog helemaal niks. heb nu 7 dagen een verhoogde temp dus kan op zijn vroegst volgende week temperaturen. Ik wacht af tot woensdag/donderdag (als ik nog niet ongesteld ben geworden). spannend spannend spannend.

Ik heb eerder dit jaar zovaak een negatieve test gehad dat ik het nu iets minder snel doe. Ik wacht wel.. moet toch tot woensdag werken dus afleiding zat.

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.