Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wachten...wachten...ik wordt het zo zat...

• Marjolein

Hallo, even m'n hart luchten… vorig jaar een miskraam in oktober, daarna zwanger in mei en weer ging het mis eind juni en nu weer wachten..en wachten…

Dat wordt ik zo zat hè….bij de eerste keer dacht ik nog nuchter..tja die risico's zijn er, bij de tweede had het een grotere impact maar ik ben er weer helemaal klaar voor, ook de onzekerheid. Maar dat wachten duurt zo lang vind ik. De gyn. heeft geen haast terwijl ik nu al ruim 38 en ik steeds ongeduldiger wordt. Herkent iemand dit, tips??? Bedankt voor jullie aandacht, deze site helpt echt als je het even niet meer ziet zitten en het is ook super om te lezen dat het bij velen wel goed komt ik hoop daar ook een keer bij te horen.

• jh

hai marjolein,

tips?…. nee kan alleen met je meeleven, iedere week wachten is lang he? en als je dan denkt zwanger te zijn en toch weer ongesteld. nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de eerste keer vrij snel zwanger was maar toch zelfs de eerste maand hoop je al dat het raak is en is de ongesteldheid al een teleurstelling

maar ik moet wel zeggen, het is zo'n wonder dat het allemaal raak is, op het juiste moment, de juiste plaats, het juiste eitje en het juiste zaad. en dan dat alles goed gaat is ook zo bijzonder, het is allemaal zo complex..

en het is ook bijzonder, maar ontzettend hard en moeilijk, dat je lichaam iets afstoot wat niet voor dit leven gemaakt is. klinkt hard (ja ook uit mijn mond) maar ik vind het lichaam zo wonderlijk wat dat betreft…

maar marjolein, kun je niet bij gyn zeggen dat je er emotinoeel nogal onder leidt en geen geduld meer kan opbrengen?

sterkte en succes

liefs jh

• kee

hoi allemaal,

ik kan het ook helemaal voorstellen. Misschien is het wel goed om dit met je gynaecoloog te bespreken. Je hebt waarschijnlijk al alle adviezen gehad maar ik kreeg 5 maanden terug het advies om volgens het normale standje te vrijen en daarna een kwartier met mijn benen omhoog/opgetrokken te liggen. Na 9 maanden proberen was het toen in ene wel raak.. Ik probeer het nu weer want ergens geloof ik er wel in. Ik heb het vorige week ook ergens op een site gelezen dat het toch goed is om even met opgetrokken benen te blijven liggen. Ik hoop dat je er wat aan hebt..

knuffel vanaf deze kant!