Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

een vraag n.a.v. curretage

• Mama van Senna

Hallo,

Ik ben sindy en ben 28 jaar en heb in augustus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en ben toen met spoed geopereerd. Na 1 keer menstruatie weer zwanger en weer in de 7e hemel. helaas zagen we op de vroege echo at het zakje leeg was en ik was volgens mijn berekening bijna 9 weken en volgens de echo pas 6 weken. ht zakje groeide dus niet en besloten we om te curreteren. het ging allema prima eigenlijk en had erna geen pijn en vloeid nauwelijks. 3 dagen erna begon ik wel te vloeien en kreeg ik verschrikkelijke menstruatiekrampen pff na 3dagen waren die opmzich wel weer over maar nu na bijna 2 weken heb ik nog steeds last van mijn rug en lies/bovenbenen. Dit is gekomen na de curretage. het is zo verschrikkelijk irritant. Het zeurt (met name links) zo erg en steekt zo erg in mijn benen/lies dat ik er niet van kan slapen of eg vrolijk kan zijn. ik heb diclofenac gekregen na de curretage met paracetemol maar ook dit helpt helaas niet voor mijn rug pijn. ik was laatst bij de dokter voor mijndochtertje en vroeg toen gelijk over de rugpijn en hij zei als de diclofena niet helpt dan zullen het spanningen zijn???? en moet vanzelf over gaan. NOu ik word er inmiddels gek van en wil eigenlijk volgende week weer gaan werken maar als ik me bij het minste of geringste al pijn krijg dan gaat dat niet lukken.

nu is mijn vraag herkennen jullie dit en hebben jullie advies voor me? ik word echt gek van die rugpijn en maakt de sfeer hier in huis ook niet echt beter.

bedankt alvast!

• kee

Hoi mama van senna,

ik vraag me af of de curretage wel helemaal goed is gegaan. Is er toch niet een klein stukje weefsel blijven zitten? Ik heb zelf de curretage goed doorlopen en had helemaal nergens last van daarna. Alleen tien dagen bloeding. Met dokter bedoel je dan Huisarts? Dan zou ik als ik jou was contact opnemen met de gynaecoloog. Als je wel een ontsteking hebt opgelopen of infectie dan moet je daar snel wat aan laten doen. Heb je koorts?

Goed uit laten zoeken hoor. Laat je niet afschepen!!

succes!

• Truus

Wat vervelend. Ik zou een om een echo vragen. Even alles na laten kijken. Misschien is er toch nog wat achter gebleven. Zeker even nar laten kijken hoor.

Succes!!

• Mama van Senna

Ik ga zo de gyn, bellen, althans de assistente want de gyn. krijg je hier nooit te sprekendie hebben geen spreekuur schijnt. Ik ben het zo zat allemaal nu ik heb nu weer de hele nacht niet geslapen en en het zakt na gisteren niet af ook.Ik heb denk ik geen koorts gehad, niet dat ik weet. ik heb het afgelopen tijd wel ineens heeeeel koud gehad ineens uit het niet maar of dat dan met koorts te maken heeft geen idee.

Met dokter bedoelde ik inderdaad huisarts :)

Ik ga zo even bellen en ben benieuwd. zal wel te horen krijgen dat het erbij hoort allemaal.ik hou jullie op de hoogte. het is al half 9 geweest dus kan ze nu al bellen. Bedankt voor jullie reactie in ieder geval!

• Mama van Senna

ik he gebeld en ze willen me morgen terug zien want het is toch wat lang allemaal dat dit duurt. morgen om 4 uur kan ik pas terecht dus wod nog een lange dag maar goed we wachten maar af.

ik lat het morgen wel even weten.

• Truus

Succes morgen en ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen.

• kee

Goed dat je gebeld hebt! Zie je wel, je nooit door een huisarts laten afschepen. Je kan beter contact opnemen met degene die er écht verstand van hebben. Ik hoop dat het meevalt en het probleem snel verholpen is.

gr

• jh

hai mama van senna,

sterkte vannacht.. en morgen ook! hoop voor je dat pijn verholpen kan worden. wel fijn dat je deze week nog kan komen want zo te horen wordt je er niet echt vrolijk van…

het is allemaal al zo bagger en dan heb je ook nog dit!

nou leef met je mee..