Hallo,
Ik ben sindy en ben 28 jaar en heb in augustus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en ben toen met spoed geopereerd. Na 1 keer menstruatie weer zwanger en weer in de 7e hemel. helaas zagen we op de vroege echo at het zakje leeg was en ik was volgens mijn berekening bijna 9 weken en volgens de echo pas 6 weken. ht zakje groeide dus niet en besloten we om te curreteren. het ging allema prima eigenlijk en had erna geen pijn en vloeid nauwelijks. 3 dagen erna begon ik wel te vloeien en kreeg ik verschrikkelijke menstruatiekrampen pff na 3dagen waren die opmzich wel weer over maar nu na bijna 2 weken heb ik nog steeds last van mijn rug en lies/bovenbenen. Dit is gekomen na de curretage. het is zo verschrikkelijk irritant. Het zeurt (met name links) zo erg en steekt zo erg in mijn benen/lies dat ik er niet van kan slapen of eg vrolijk kan zijn. ik heb diclofenac gekregen na de curretage met paracetemol maar ook dit helpt helaas niet voor mijn rug pijn. ik was laatst bij de dokter voor mijndochtertje en vroeg toen gelijk over de rugpijn en hij zei als de diclofena niet helpt dan zullen het spanningen zijn???? en moet vanzelf over gaan. NOu ik word er inmiddels gek van en wil eigenlijk volgende week weer gaan werken maar als ik me bij het minste of geringste al pijn krijg dan gaat dat niet lukken.
nu is mijn vraag herkennen jullie dit en hebben jullie advies voor me? ik word echt gek van die rugpijn en maakt de sfeer hier in huis ook niet echt beter.
bedankt alvast!