Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

spannend spannend spannend

• kee

Hoi hoi

Wat was het lekker toen ik zwanger was dat ik niet bezig hoefde te zijn met de eisprong, met het aantal dagen tot…

Ik zit nu zo'n vier dagen voor mijn menstruatie, ik heb nog steeds geen kwaaltjes, alleen af en toe wat steekjes rechts onder in mijn buik. Mijn borsten voelen nog heel slap met af en toe een gevoelig momentje. Ik voel me goed. Ik weet wanneer mijn eisprong was (dmv tempen) en heb voor en rond die tijd veel geklust. Ik dacht tot gisteravond dat ik nooit iets merkte van mijn eisprong maar gisteravond in bed (ja ja tijd om na te denken) kwam ik er achter dat dat precies de dag was dat ik drie kwart van de dag op bed lag omdat ik zo moe was. Mijn vriend vroeg zich toen al af of ik zwanger was maar het was maar één dag. Ik zou het wel prettig vinden om op die manier mijn eisprong te herkennen.

Maar het liefst hoop ik dat het niet meer nodig is, dat ik deze week niet ongesteld wordt en mijn temperatuur hoog blijft zodat ik later deze week (vrijdag op zijn vroegst) een test kan doen.. Spannend weer dat wachten! Overdag op mijn werk gaat het wel maar zodra ik weer thuis ben is het er weer. Herkenbaar??

Nog andere meiden tegen een menstruatie aan te hikken??

gr

• jh

zekers…. weet je al wat? probeer wel wat van de kerstdagen te genieten he? ik gelukkig niet meer ongesteld, we gaan er weer voor!

• kee

Ik ben woensdag 24 december helaas ongesteld geworden. Doordat ik temperatuurde en sinds de dag ervoor een lagere temp had wist ik dat ik ongesteld zou worden. Was gelukkig voorbereid. Het was twee dagen flink wat bloedverlies en toen in ene was het gestopt. Ik ben er dus allang weer vanaf. Wij gaan het aankomende maand rustiger aan doen. We proberen het met om de dag/om de twee dagen vrijen. Het vrijen verveeld nog helemaal niet dus het is geen ‘moeten’.Misschien dat dat beter gaat. We hebben zeker weten rond en met de eisprong gevreeen maar dat werkte dus niet. We laten ons niet uit het veld slaan en gaan vrolijk verder. Ik kan haast niet wachten op een kindje maar het is meer dat ik er gewoon heel erg naar uit kijk (op een positieve manier).

• jh

he kee wat rot voor je! je had zo gehoopt en je was eigenlijk ook wel erg dichtbij… maar hoop dat je het inderdaad een beetje van je af kunt zetten, al is dat moeilijk vind ik ook (mijn vriend is erg veel aan het werk nu en het vrijen komt er deze week even niet van terwijl er wel eisprong is) maar goed moet me erbij neerleggen. zou het ook fijn vinden om weer zwanger te zijn maar het komt zoals het komt..

heb je aan de andere kant ook niet zoiets dat je “blij” bent weer ongesteld te zijn, dat alles weer goed werkt?

had ik wel maar volgens mij heb jij daar niet zo over in gezeten he?

nou sterkte meid….

liefs..

• kee

Ik ben inderdaad wel blij dat het niet al te lang duurde voordat ik mijn menstruatie kreeg. Het is wel fijn om te weten dat het wat dát betreft allemaal werkt.

Nu is er alleen een klein ander dingetje. Ik heb nog steeds een beetje een rommelige buik en toen ik vanmorgen voor het eerst weer temperatuurde was hij 36.8, dus wel iets verhoogd. Ik denk dat ik iets onder de leden heb maar het stomme is dat er dan toch een klein stemmetje door je hoofd gaat van: het zal toch niet? Ik ben twee dagen best wel ongesteld geweest en toen was het in ene over. Ik had mijn menstruatie twee dagen eerder dan ik had verwacht (12 dagen na de eisprong) of is dat normaal? Nou ik ga nergens vanuit hoor maar dit maakt alle vrouwen die zwanger willen worden zo gek, al die kleine twijfelingen…

• mstrixie

ik word meestal tussen de 10 en 12 dagen na mijn eisprong ongesteld.

Ik hoop dat je wens in 2009 uitkomt.