Hoi hoi
Wat was het lekker toen ik zwanger was dat ik niet bezig hoefde te zijn met de eisprong, met het aantal dagen tot…
Ik zit nu zo'n vier dagen voor mijn menstruatie, ik heb nog steeds geen kwaaltjes, alleen af en toe wat steekjes rechts onder in mijn buik. Mijn borsten voelen nog heel slap met af en toe een gevoelig momentje. Ik voel me goed. Ik weet wanneer mijn eisprong was (dmv tempen) en heb voor en rond die tijd veel geklust. Ik dacht tot gisteravond dat ik nooit iets merkte van mijn eisprong maar gisteravond in bed (ja ja tijd om na te denken) kwam ik er achter dat dat precies de dag was dat ik drie kwart van de dag op bed lag omdat ik zo moe was. Mijn vriend vroeg zich toen al af of ik zwanger was maar het was maar één dag. Ik zou het wel prettig vinden om op die manier mijn eisprong te herkennen.
Maar het liefst hoop ik dat het niet meer nodig is, dat ik deze week niet ongesteld wordt en mijn temperatuur hoog blijft zodat ik later deze week (vrijdag op zijn vroegst) een test kan doen.. Spannend weer dat wachten! Overdag op mijn werk gaat het wel maar zodra ik weer thuis ben is het er weer. Herkenbaar??
Nog andere meiden tegen een menstruatie aan te hikken??
gr