Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gelukkig is het jaar bijna om!!

• vlinder

hallo allemaal,

Wat ben ik blij dat het jaar bijna om is.

In maart hebben wij een miskraam gehad na een zwangerschap van 7.5 week.

Nu hebben we nog steeds verdriet en zijn helaas nog steeds niet zwanger…….

Toen het gebeurde zeiden een aantal mensen: “het komt wel goed hoor” en “je bent nog jong (28 jaar) dus je kunt nog wel 10 kindjes krijgen” en “met je baarmoeder lijkt alles in orde dus het komt wel, heb geduld!”

Hoeveel geduld moeten we nog hebben dan? het is nu eind dec en nog steeds geen pos test in handen helaas……..

We moeten door en dat doen we ook, maar het doet zo'n pijn!

Hebben jullie dit gevoel ook??

Ik ben heel erg blij dat het jaar voorbij is en we gaan vol goede moed op naar 2009!

Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en hopelijk een vruchtbaar 2009!

• kee

Hoi Vlinder,

Ik denk dat bijna iedereen hier op de site helemaal begrijpt hoe je je voelt. Ik heb net mijn eerste menstruatie na mijn mislukte 3 maanden zwangerschap achter de rug. Ondertussen ook al weer van zo'n 4 meiden gehoord dat ze zwanger zijn, dit zijn moeilijke momenten. Ik heb me voorgenomen om te proberen het iets los te laten en proberen erop te vertrouwen dat het goed komt. De ene dag is dit makkelijker dan de andere dag. Ik heb nu een week na mijn menstruatie nog last van mijn buik dus toch maar een test gedaan. Puur voor de duidelijkheid want met twijfel kan ik ook niet leven. Eerder dit jaar duurde het 8 maanden voordat ik zwanger was. Ik ben nu 13 maanden terug begonnen met zwanger proberen te worden. Ik bid op mijn knieeen dat het niet weer zo lang duurt. Gelukkig heb ik een man die me steunt. Hij is nu zelfs bereid om de komende maand rond mijn eisprong (dat wisselt wel bij mij wanneer hij is) de alcohol te laten staan. Verder proberen we beiden en vooral ik zo gezond mogelijk te leven. Meer kan ik echt niet doen.

Ik wens iedereen een heel goed 2009!

gr

• jh

hai vlinder,

ik heb dat gevoel (nog) niet zozeer als jij maar dat komt waarschijnloijk ook omdat ik nog niet een jaar op een positieve test zit te wachten. de eerste keer bleef mijn menstruatie de tweede keer na het stoppen van de pil al uit dus dat ging heel snel, het is nu twee maanden geleden en gelukkig gelijk weer regelmatige cyclus. ik heb wel de hoop dat ik snel weer zwanger raak maar het beheerst niet mijn leven om het zo maar te zeggen…

en dan komen we weer bij de cliche (bah) laat het los dan komt het (wel)

hoop dat je jouw verdriet wat kunt verwerken, kun je er wel met mensen over praten? heb je wel dingen gedaan om het een plaatsje te geven?

in ieder geval wens ik je een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar jaar toe,

liefs jh

• vlinder

hallo,

Ik loop nu bij het maatschappelijk werk dus op die manier probeer ik het een plekje te geven. Dit lukt steeds beter dus we houden moed hoor.

Verder regelmatig aan het hardlopen en zo veel in de buitenlucht, heerlijk inspannende ontspanning.

We gaan in feb beginnen met ovulatietesten dus wie weet………..

Nou voor iedereen heel veel sterkte en houd moed!

Liefs Vlinder