Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwanger

• sonja

nou ik heb vanochtend weer een test gedaan en er stond nu toch echt een plusje, ook nog steeds niet ongesteld dus ik ben zwanger mag ik aannemen..

al is het wel dubbel, vooral omdat ik nu niet verwacht had, we hebben er niks voor gedaan, weinig gevreeen

maar toch is het zo, dus ik ben aan de ene kant superblij, maar aan de andere kant terughoudend…

toch een paar traantjes gelaten vanochtend…

ik ben weer zwanger.

nu maar hopen op de goede afloop, mag met week zeven al naar de gynaecoloog voor de eerste echo, dat is dus over 2,5 week al,

bedaknt voor jullie steun, het duimen heeft geholpen

ik ga ook voor jullie duimen, zou leuk zijn als we met zijn allen naar het zwangerforum kunnen

al zal ik ook dit blijven lezen, leef met jullie mee

en met mezelf ook nog natuurlijk want men wat is dit spannend

x

• kee

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

Super voor je. Ik kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk is maar je bent het écht!! Moeilijk om het voor je te houden? Of heb je de neiging om het tegen iedereen te zeggen? Ik moet nog twee weken wachten…. Ik ga nu heel erg voor mezelf duimen!!

dikke kus Kee

• Anne

Ha Sonja,

Nou, van harte joh! Echt supergaaf voor jullie. Hoop dat het goed zal gaan! Goed dat je het ook op het miskraamforum plaatst, dat geeft weer hoop voor degenen die het ook graag weer willen. Zo van….eens lopen we wel weer met een dikke buik :-)

Laat je nog weten of de echo goed was?

Probeer er wel van te gaan genieten hoo. Niet al te gespannen: als het maar niet weer mis is. TEnminste, dat lijkt mij het gevaar als je vorige keer niet goed is gegaan. Maar misschien valt dat mee??

groetjes Anne

• Truus

Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd, geniet er enorm van!

• sonja

nou genieten kan ik nog niet eigenlijk het is vaak net alsof het er niet is….

gevoel zit wat op slot,

blijdschap durf ik niet te tonen…

totdat ik het hartje heb gehoord,

en ik weet wel dat spanning averechts werkt, probeer dat te vermijden,

hoop dat alles goed is, dat ik dat van de vorige keer niet meer mee hoef te maken

eerst de kritieke 3 maanden maar voorbij,

en dan zien we verder…

dank voor jullie meeleven!!

lfs

• crooltje

Lieve sonja

Niet verwacht en toch zwanger. Kan me je angst voorstellen, ook dat gevoel…je beschermt jezelf toch een beetje he.

Maar ondanks dat je het nog niet helemaal kunt bevatten wil ik je toch feliciteren met je zwangerschap. Ik hoop dat je over 9 maanden een mooie baby in je armen mag vasthouden!!

Hopelijk kan je over een poosje toch genieten van het wondertje in je buik.

Liefs Carola