Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ongesteld??

• crooltje

19 december ben ik gecurreteerd ivm MA.

ik heb 12 dagen hierna nog gevloeid.

Uitgaande dat de 19e dag 1 vd cyclus is zou ik normaliter afgelopen woensdag ongesteld moeten worden. Zelf vermoed ik dat ik afgelopen week mijn eisprong heb gehad.

Ik werd het niet. Mijn borsten worden steeds meer gespannen zeg maar. Buik en rugpijn de ene dag wel de andere dag niet. Vrijdag een test gedaan negatief.

Vrijdag eind ochtend bij het afvegen lichtroze afscheiding. Dacht dat het door zou zetten..maar niks. In de avond niks meer te bekennen.

Vandaag bruine afscheiding op het verbandje toen ik wakker werd….echt de moeite niet zeg maar. Nu is het weer weg.

Iemand meer zo'n rare menstruatie gehad na een curretage?? Normaliter loop ik dus echt leeg en heb ik de eerste 3 dagen gewoon tenalady's in omdat een gewoon maandverband binnen een uur echt flink lekt.

Borsten blijven gespannen…je gaat toch ergens weer hopen.

Maar als het niet zo is dan wil ik gewoon snel weer een normale cyclus zodat ik weet wanneer mijn eisprong is.

Liefs Carola

• sonja

lieve carola,

ja lastig is dat he? bij mij is het spontaan op gang gekomen en was de dag dat ik begon te vloeien de eerste dag van de cyclus, daarna meteen weer op 29e dag ongesteld. dit schijn echter niet bij iedereen zo te zijn heb ik gehoord, het kan ook 6 of 8 weken zijn

ik vloeide wel minder ook als anders met ongesteldheid, maar ook logisch denk ik, jouw baarmoeder is door de curretage helemaal schoon, maar zoals jij zegt, alleen wat afvegen, dat is wel heel erg weinig..

zo krijg je toch hoop he? en waarom zou het ook niet kunnen zijn? probeer anders over drie dagen nog eens een testje. ik heb nu ook een dag over tijd getest en was het streepje nauwelijks zichtbaar (zo dat ik dach ik beeld het me vast in) twee dagen later was het al iets duidelijker…

ik duim voor je, hoop dat je weer zwanger mag zijn, en vertrouw je het niet, dan kan je toch altijd even bellen met de poli?

sterkte meis…

wat is het toch wat he? de hoop en de wanhoop, het verdriet en de draad weer oppakken…

laat je nog even weten?

liefs son

• kee

Hoi Carola,

het is normaal dat het iets langer duurt na een curretage voordag je je eerste menstruatie weer hebt. Bij mij duurde het 43 dagen. Deze menstruatie was twee dagen flink (heb er normaal weinig last van) en daarna stopte het in ene helemaal. Ik twijfelde toen ook. Heb een week later nog een test gedaan maar was negatief. Als je wel denkt dat je afgelopen week een eisprong heb gehad en het bloedverlies komt jouw inziens te vroeg dan zou het ook een innesteling kunnen zijn…

Helaas is het altijd even afwachten. Ik zou als ik jou was inderdaad ook over een paar dagen een nieuwe test doen.

groetjes kee

• crooltje

Nou Ik hoef niet meer te testen…vanochtend was het dan toch zover.

Ergens jammer, maar ergens ook weer fijn. Nu weet ik dat er niks is achtergebleven met de curretage en dat alles weer functioneerd. Maar ik ging dus twijfelen door die rare 2 dagen voor deze menstruatie.

Hopelijk mag het snel raak zijn, want aangezien de jongste 4 wordt en manlief het leeftijdsverschil dadelijk te groot gaat vinden…wordt er eind dit jaar vermoedelijk een knoopje bij hem gelegd.

Dus nog een paar maanden de kans…

Dames bedankt voor jullie reactie

Sonja jij een hele fijne zwangerschap!!

Kee onze beurt komt ook nog wel, hopelijk voor jou en mij snel!!

• kee

jammer voor je Carola, ik hoop dat het snel wél lukt.

Ik zit nu ongeveer 6 dagen na mijn eisprong. Ik heb al de hele week wat steekjes in mijn buik. Sinds een paar uurtjes begin ik misselijk te worden. Zal het dan toch??? Wat een spannend moment is dit toch altijd, die tijd tussen de eisprong en de menstruatie. Ik heb er een goed gevoel over maar dat had ik vorige maand ook en toen werd ik toch ongesteld. Maar deze misselijkheid is nieuw, ik hoop dat het een goed voorteken is..

liefs Kee

• sonja

carola, wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden, maar ik vond het voor mezelf wel een hele troost toen dat ik weer op regel ongesteld was, dat er niet zes of acht weken tussen zat

kee ik ga voor je duimen, spannend!!

ik heb er nog steeds geen gevoel bij, ook geen kwaaltjes, ga vandaag afspraak maken bij gynaecoloog voor over twee weken… over vijf minuutjes hihi

maar hoop maar dat het goed gaat, ben zo gespannen, dat zal de zaak niet goed doen denk ik, zal vandaag wat proberen te ontspannen en afleiding te zoeken

nou meiden zet em op!

• kee

Sonja, je moet je inderdaad écht gaan ontspannen. Tuurlijk kan het fout gaan, maar er is een veeeeeeeeeel grotere kans dat het goed gaat. Dan zou het jammer zijn als je er niet van genoten hebt. Heb je veel steun aan je man/vriend? Of vertel het een goede vriendin zodat zij je er doorheen kan slepen. Stres is niet bevoordelijk voor je zwangerschap. Even diep ademhalen en ontspannen. Probeer wat leuke dingen te plannen. Wandelen, zwemmen, thee drinken met vrienden…

Ik wacht én wacht én wacht… kan een paar uur misselijkheid een teken zijn van een innesteling? Ik was de de dag ervoor de hele dag een beetje weeig, had de hele tijd een hongergevoel. Ik ga eens kijken op het net.

liefs Kee

• crooltje

Sonja

Meissie probeer toch een beetje te genieten. Ik hoop dat het je nu ook een beetje lukt.

Kee

Spannend!! Ik duim voor je.

Liefs Carola