Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bloedverlies

• Anne

Hoi Kee,

Dat gereken herken ik helemaal. Gisteren ben ik bij de gyn geweest om te kijken of nu alles weer goed is met die hormonen van mij. Na die menstruatie die niet ophield moest ik een maand aan de pil en nu moest ik voor controle. Het zag er goed uit en hij zag dat er op de linkereierstok een eicel aan het rijpen was. Volgens de grote dacht hij dat die met 3-4 dagen zou springen. Joepie! Werk aan de winkel dus….Hi hi.

Eigenlijk zit je dan alweer te rekenen voor het geval het raak zal zijn wanneer je dan misschien weer een een kindje kunt verwachten. Stom hé en toch ook heerlijk. Je leeft er ook een beetje van, die hoop dat……

Hé succes hoor.

Groetjes Anne

• kee

Hoi Anne,

Heel veel plezier met klussen, je weet nu waar je het deze dagen voor doet.

Ik moet nog twee dagen tot mijn NOD. Temperatuur nog steeds hoog, steken in borsen en buik ook aanwezig. En ik ben erg moe…. Op hoop van zegen!

liefs Kee

• sonja

hai kee en anne,

anne, spannend, wat fijn dat alles weer goed is, en ook dat je een beetje het moment kan plannen zo! ben benieuwd!! en kee, voor jou ook spannend, je doet morgen een test toch? nog niet ongesteld dus dat is al een goed teken!

ik ga morgen weer lezen! ik ga voor jullie duimen

liefs!!

• kee

Hoi Sonja,

Nog steeds niet ongesteld. Ik heb wel wat druk in mijn onderbuik dus het zou zo maar kunnen maar ik moet gewoon afwachten. Mijn temp is al 14 dagen stabiel, de laatste 7 dagen 37.1 Als er vandaag niks gebeurd ga ik morgenochtend eens een test doen. we zullen het zien.. tuurlijk laat ik het gelijk weten als hij positief uitvalt. Ik probeer er even niet aan te denken en me te concentreren op wat anders.

toi toi toi

• kee

Heb zojuist een test gedaan… op een koude badkamervloer zat ik te wachten tot de 5 minuten voorbij waren. En er gebeurde weinig, zeer weinig. Ik de bijsluiter nog eens lezen om het niet gelijk op te geven. In de bijsluiter stond dat als er binnen 30 min een lijn verschijnt de uitslag toch gewoon positief is. met een minuut of 8 leek ik in ene heeeeeeeel vaag een lijntje te zien. Vriend erbij geroepen, die dacht ook heeeeel vaag iets te zien. Weer in bed gekropen en 10 minuten later weer gekeken en toen kon ik er niet meer omheen, er stond écht een vaag streepje. Dus…. ik denk dat ik zwanger ben. Doe met een paar dagen nog wel een test maar het uitblijven van de menstruatie zal ook genoeg zeggen. Jeetje, de tweede keer na mijn miskraam raak. De tranen lopen over mijn wangen. Wat een blijdschap. De vorige keer heb ik er zolang op moeten wachten.En weet je Sonja, ik was al bang dat ik net zo zou reageren als jij. Maar ik ga proberen om te genieten. Tuurlijk kan het misgaan maar zolang dat niet gebeurd wil ik blij zijn. Wij weten als geen ander hoe het is om iets te verliezen en zó te verlangen naar een kindje in je buik. Ik ga me voorlopig dus gewoon gelukkig voelen!!! (en toch nog even een test doen met een paar dagen…)

dikke kus Kee

• sonja

WAUW GEFELICITEERD!!

super he, zelfde als ik, een heel vaag lijntje, twee dagen laten was hij bij mij al wat donkerder…. lekker genieten meissie, we gaan nu voor de goede afloop!! zijn we tegelijk zwanger, leuk!!

ps ik heb steeds een test die na twee minuten al zichtbaar is, … is zeker dan verschillend per merk of zo!1

nou doet er niet toe, zoals je al bij mij zei…. een heel licht lijntje is ook raak ;)

super voor je meis…

liefs son

• KEB

Beste kee,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ga duimen dat alles goed gaat en dat je over een paar maandan een gezonde baby in je armen hebt.

Wel grappig dat je nu tegelijker tijd met Sonja zwnager bent.

Hoop voor jou en Sonja dat alles goed blijft gaan.

Liefs van mij

• Anne

Héé Kee,

Van harte! Oooh wat spannend zeg!

Ik vind het ook erg spannend hoor. Omdat we goed konden timen denk/ hoop je dat het gelijk raak zal zijn. Hoe snel kun je een test doen?

Nog een tip: ik heb eeb site gevonde www.sensitest.nl waar je online en heeeel erg voordelig ovulatie èn zwangerschapstesten kunt bestellen. Oook handig toch? Want je bent zo 10,- kwijt terwijl ze daar worden aangeboden 3 voor 6,-. Komt wel 2,50 verzendkosten bij. Maar ovulatietesten zijn ook handig als je snel zwanger wilt worden. Nou, die zijn daar ook goed te verkrijgen!

Testen maar, hollee!

Na alle ellende is het al zo prettig om weer een beetje richting de toekomst te gaan denken. Daar fleur je alleen al van op……tenminste als het niet elke keer tegenvallers gaan worden:-)

Zodra ik een test heb gedaan laat ik het weten hoor! Pffffff, wat ongeduldig ben ik weer.

Groetjes Anne

• kee

Ik heb welgeteld 23 zeer gelukkige uren achter de rug. Wat was ik gister blij met mijn zwangerschap…. Ik ben gister zelfs later naar bed gegaan, ik was zo blij, zo gelukkig, ik had helemaal geen zin om naar bed te gaan.

En toen, vanmorgen tijdens het plassen…. ik stond op en zag een drupje bloed in de wc en op het papiertje. Ik heb heel hard ‘@!#$’ geroepen. Dát is even hard wakker worden. Een half uur later hetzelfde verhaal. Ik helemaal verdrietig en balend richting werk, er vanuit gaan dat het mis was gegaan. De rest van de dag heb ik echter geen bloed meer gezien. Ik heb een wat opgeblazen gevoel dus dacht echt dat ik ongesteld begon te worden. Dus nu is het weer afwachten. Wat een kutzooi (sorry voor mijn woorden). Kan het dan nooit normaal? Het lijkt wel of we hetzelfde traject doorgaan Sonja?! Ik ging een hele dag ervanuit dat het fout was gegaan maar nu krijg ik toch weer wat hoop. Over twee weken kan ik op zijn vroegst om een echo vragen. Heb op internet gekeken en tuurlijk zijn er ook andere verklaringen voor bloedverlies rond de uitgerekende menstruatiedatum, onder andere de innestelling en andere vrouwen hebben altijd rond die tijd wat bloedverlies gedurende de gehele zwangerschap… Eerlijk gezegd zie ik het niet echt positief, misschien over een paar dagen als het bloeden wegblijft.

Liefs Kee

• Anne

Ooh meid!

Kop op joh. Nog even de moed niet laten zakken! Zolang er hoop is moet je blijven hopen. ECHT!

Sterkte hè?!

Groetjes Anne