Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

help miskraam??

• onzeker

hallo allemaal.

ik ben morgen 5 weken zwanger en sinds vorige weer vrijdag licht posi testen,

vanwege mijn eerdere miskramen mag ik met 2 maanden voor echo,

nu worden mijn posi testen alleen niet donkerder en sinds gister had ik last van oud bloed verlies heel minimaal en buik en rugpijn.

contact opgenomen met vk en die zei dat ik moest afwachten maar dat het vanwege die rare testen een miskraam kom worden,

later die dag werd het bloedverlies roder en iets meer.

savonds had ik hele erge buikpijn maar het bloedverlies was nog steeds alleen bij het afvegen en dat ook niet elke keer,

snachts begon ik veel te bloeden en verloor ook stolsels dat is zo gebleven tot vandaag,

smorgens vk gebelt en moest er vanuit gaan dat het mk is moet het weekend een test doen en zien wat die zegt, ik was te kort voor echo dus moet het aankijken,

sinds smidags verlies ik bijna geen stolsels meer maar nog wel veel rood bloed bij afvegen en ook best veel, verder is mijn buik en rug pijn zo goed als weg,

weet niet wat ik hiervan moet denken, heb ik nog een kans dat het goedkomt of niet?

• kee

Het klinkt niet erg hoopvol. Het ziet er toch wel naar uit dat het inderdaad niet goed is gegaan maar ik heb hier ook verhalen gelezen van meiden die ook dachten dat ze een miskraam gehad hadden en waar achteraf bleek dat er nog gewoon een vruchtje levend en wel op zijn plekje zat. Met een echo kan je nu inderdaad nog niet zoveel zeggen. Ik had een keer een te vroege echo met 5 weken en 4 dagen, toen zagen we een klein kloppend hartje. Misschien dat ze volgende week voor de zekerheid nog een echo kunnen doen. Een test zou nog positief kunnen zijn omdat het Hcg nog te hoog is. Volgens mij is dat niet helemaal betrouwbaar.

heel veel sterkte, ik hoop dat het toch goedkomt!

gr Kee

• onzeker

dank je voor je antwoord.

ik heb ook geen vertrouwen dat het nog goed komt hoop ht van harte van wel.

heb nog steeds stolseltjes wat ik verlies en bloeden blijft het ook,

de rug en buik pijn voelt als weeen wat komt en gaat.

maar de vk zei dat ik het weekend weer moet testen en als het posi is bellen

maar als het dan nog wel posi is heb ik dan nog kans of is dat gewoon het óude'hormoon nog?

• KEB

Meis hoop voor je dat het goed is maar ben bang van niet. als ik je verhaal lees.

Net wat kee al schreef je HCG is nog wel hoog ook na een miskraam dus het enige wat betrouwbaar is, is een echo.

Dus als je de test doet en hij is positief ga naar de verloskundige en vraag om een echo.

Die kan dan uitwijzen of het nog goed zit of dat het helaas mis gegaan is.

Ik zal voor je duimen.

Heel veel sterkte.

Liefs KEB

• Anne

Hoi,

Je verhaal klinkt niet echt goed. Ik snap dat je blijft hopen. Zolang het tegendeel nog niet gezien is hoop je natuurlijk dat het toch nog goed zit. Maar als je natuurlijk ook stolstels verliest en weeenachtige pijn hebt denk ik dat het misschien een hopen tegen beter weten in is.

Laat je de uitslag van je echo nog horen?

Heel veel sterkte joh!

Groetjes Anne

• onzeker

dank je voor jullie reactie.

de vk zegt dat ze nu niks kunnen doen en dat ik moet afwachten :S

ondertussen is het bloeden zo goed als gestopt ( alleen nog bij het afvegen)

maar vandaag was ik met vlagen misselijk en kokhalzen, last van maagzuur,

maar de test blijft heel licht positief ( dus daardoor vertrouw ik al nie dat het goed zit) en mn (.)(.) doen ook nog amper pijn.

ik moet van de vk maandag een test doen en dan hun bellen,

ik laat het weten als ik meer weer.

• onzeker

helaas het is gebeurt :( vanmiddag 2 testen gekocht en 1 gedaan en die is gewoon negatief :(

ben er ziek van :(

• sonja

he meis, wat erg…..

niet te omschrijven he wat er dan door je heen gaat,

erg veel sterkte met het verlies…

• onzeker

thnx meis,

is idd niet te omschrijven.

hoe gaat het met jou?

las je topic hieronder maar heb hem niet helemaal gelezen heb mn gedachten er niet bij sorry .