Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hartje klopt

• kee

Ik heb even geen internet thuis dus kon niet reageren. Ik heb vorige week vrijdag nog een zwangerschapstest gedaan, hij was licht positief. Als ik nog zwanger had geweest dan had hij toch donkerder moeten zijn. Waarschijnlijk had ik nog wat hormonen in mijn lijf. Ik heb met de verloskundige afgesproken om de echo vandaag niet te doen. Ik voel me verder prima en we gaan er deze maand weer voor. Ik ben wel wat relaxter. Ik was het zó zat om met zwanger worden bezig te zijn. Je staat er mee op en gaat er mee naar bed. Ik was het in ene helemaal zat. Ik probeer me nu op andere dingen te richten en eerlijk gezegd lukt dat aardig. Tuurlijk hoop ik dat het snel weer raak is maar alle problemen rond het zwanger worden, ik moet er even niet aan denken. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. En vooral met jou Sonja!

liefs Kee

• sonja

hai kee,

erg rot voor je zeg maar ik hoop inderdaad dat je het iets los kan laten, misschien werpt het zijn vruchten af!! je gaat niet nu een onderzoek laten doen naar de oorzaak? de verloskundige had dat voorgesteld toch? Of eerst nog zo proberen?

nou denk wel steeds aan je moet ik zeggen!

ik vind zwanger zijn ook nog steeds erg spannend, geen last van kwaaltjes (alleen erg moe) dus ik voel me ook niet zwanger. volgende week de 10 weken echo, erg spannend, hoop maar dat het goed is, moet er niet aan denken dat het niet goed is, maar tsja eigenlijk is er ook geen reden om aan te nemen dat het niet goed zal zijn.

we gaan wer voor en ik ga voor je duimen hoor!!

liefs

• sonja

hai kee,

nog even een berichtje, dan zal ik het hier niet meer over mijn zwangerschap hebben, kan me voorstellen dat het voor velen dubbel is, maar vanmiddag weer voor echo geweest, 10 weken en 2 dagen nu en alles was gelukkig goed, hopelijk kan het genieten nu wat beginnen,

ik blijf hier wel lezen hoor, want ik ben namelijk erg benieuwd hoe het met jullie gaat, heb veel steun aan jullie gehad en duim voor jullie allemaal!!

liefs son

• kee

Dat is goed nieuws! Ben erg blij voor je! Anders schrijf je af en toe even een kort bericht. Iets met ‘alles goed hier…. ’ ha ha ha

Ik heb mijn eisprong weer gehad. Ja wéér… hoe vaak ik dat nou wel niet door mijn hoofd heb gehad. Dus, we zullen weer zien eind volgende week wat er gebeurd. Denk dat ik niet meer zo vroeg een test zal doen. De vorige maand ging het een dag ná mijn positieve test fout. Ik hoop dat ik het kan volhouden om even te wachten.Het uitblijven van de menstruatie zegt ook al een hoop. Zal het mogelijk zijn om direct wéér zwanger te zijn? Ik hoop het erg. Er zijn zoveel meiden zwanger om me heen. Van de week vertelde een goede vriendin zwanger te zijn, twee maanden nadat ze gestopt was met de pil. Alsof het niks is, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.. Ondanks dat ik het iets los heb kunnen laten was ik deze dag voor het eerst weer eens echt verdrietig. Eerder boos, ik had de neiging om te slaan of te schoppen. Het is gewoon niet eerlijk.

Deze en volgende maand vieren vriendinnen de eerste verjaardag van hun kind… wij probeerden al zwanger te worden toen zij op de helft van hun zwangerschap zaten. En nu vieren ze alweer de verjaardagen. Ik ben zover dat ik er heen kan, ik kan het iets van me afzetten. Maar deze momenten blijven ontzettend pijnlijk. Maar mijn tijd komt nog wel, en dan willen we er gelijk drie achter elkaar. Ha ha ha, eerst maar eens één.

Lieverd, geniet van je zwangerschap!

dikke kus kee

• sonja

hai kee,

hopelijk ben je ook snel een van hen, ik leef echt met je mee, wij weten als geen ander dat het niet de normaalste zaak van de wereld is om zwanger te raken, en logisch dat je kwaad bent, dat is een heel normale emotie hoor, juist omdat je dit niet in de hand hebt is het zo frusterend. als je iets wilt kopen maar je hebt het geld niet dan spaar je en koop je het, dit is iets waarbij je zo machteloos langs de zijlijn staat. maar weet dat het kan en vergeet dat niet meis….

ik blijf je lezen hoor, jij bent eigenlijk degene met wie ik de meeste binding heb op dit forum….

zet em op…

x

• crooltje

sonja

lees het nu pas, maar wat geweldig voor je!!!

geniet er van meis!!

Kus carola

• sonja

hey crooltje,

nou ik moet zeggen dat nu met veertien weken het genieten wat begint te komen,

ik vond het zo spannend, bij ieder krampje dacht ik o nee dit gaat fout, maar het ziet er goed uit, we hebben drie echo's gehad en ik probeer er maar van te genieten, het is eigenlijk ook te mooi om niet te doen he?

meiden op het forum, er is hoop, een miskraam hoeft dus niet te betekenen dat het een volgende keer weer misgaat, ik leef met jullie allemaal mee al moet ik zeggen dat ik me soms wat bezwaard voel om hier te zijn, jullie met je verdriet en ik met mijn blijdschap, maar ik lees nog steeds….

liefs son