Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De gyn had het FOUT!

  • Vampie mv M en ?

    Wat me nu is overkomen………….

    We zijn vanmorgen naar de gyn geweest om te kijken of het al begon los te laten (via een echo) en evt. een afspraak te maken voor een curretage.

    En wat er te zien was, was echt ONGELOFELIJK!

    Er was een KLOPPEND hartje te zien!!!!!!!!!!!!

    Het kindje LEEFT!!!!!!!!!!

    De gyn heeft zijn excuses gemaakt omdat hij vorige week fouten heeft gemaakt blijkbaar.

    Morgenochtend mag ik naar de vlos en dan wordt er een uitgebreide echo gemaakt!

    Bij de gyn was het maar 1 minuutje ofzo maar (maar wel een super minuutje ).

    We zijn er helemaal ondersteboven van, we lachen en huilen tegelijkertijd.

    We snappen er geen drol meer van…

    Maar 1 ding is zeker, ons kindje is een doorzetter een echt wondertje!!!

  • sonja

    wow gefeliciteerd, gelukkig is alles goed, wat zal dat een gigantische opluchting zijn, super!!

  • kee

    Jeetje fantastisch! Wat super voor jullie! Dan zie je toch dat wonderen nog bestaan.!Heel veel geluk!

    liefs Kee

  • bBagheera

    In ieder geval van harte!

    Niet om het een of ander, maar ik zou aan excuses even niet genoeg hebben, ik zou meer uitleg willen hoe dit nou gebeuren kan. Je zegt dat er nu een echo van een minuutje is geweest, ik vind dat iemand na zo'n fout wel even wat meer tijd voor je had mogen nemen.

  • Vampie mv M en ?

    We gaan hier later denk ik ook nog wel werk van maken, want dit is natuurlijk schandalig.

    We zijn echt door een hel gegaan afgelopen week:(

    We zijn al 2,5 jaar zonder pil, maar door ziekte van mijn man, kunnen we niet vaak vrijen, dus de kans op zwangerschap werd steeds kleiner.

    Deze zwangerschap was en is echt zeeeeeeeer welkom voor ons!!!!!

    Straks gaan we eerst maar es lekker genieten van de echo bij de vlos!:D

    En met haar overleggen we dan na die tijd wel van hoe en wat.

    DIe was nml ook erg geschrokken van deze fout!

  • Bianca

    Jeetje he, dat is echt geweldig nieuws!

    Ik wens jullie heel veel geluk en hoop dat je een goede zwangerschap zal hebben.

    Geniet er van!!

    Groetjes,

    Bianca