Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Miskraam vraag

  • Romano,Dameyan &DABAN 's mam

    Begin januari had ik een positieve test en vorige week een echo gehad helaas was het kindje al met 7.1wk gestopt met groeien. Woensdag nog een echo gehad en idd geen hartje te vinden jammer genoeg. Nu ben ik woensdagmiddag begonnen met vloeien met wat stolsels en wss ben ik het toen ook verloren heb het niet gezien. Nu vloei ik nog steeds met buikpijn en twijfelen dus ook of ik het al wel kwijtgeraakt ben. Daarom mijn vraag hoe is jullie miskraam verlopen hoeveel vloeien en na hoeveel het kindje verloren en wanneer het vloeien stoptte enz

    Heb dinsdag een afspraak om te kijken of alles weg is

    Liefs Marlies

  • Anne

    Hoi,

    Beroerd joh, je zit er nu middenin. Hou je taai!

    Ik denk dat als je vloeien niet minder wordt dat je nog niet alles kwijt bent. Het verschilt natuurlijk hoever je zwangerschap was hoe dat allemaal loskomt. Uit jouw verhaal maak ik op dat je eigenlijk een heftige menstruatie hebt terwijl ik een mini-bevalling heb gehad. In mijn geval kwam het dus allemaal binnen 2 uurtjes eruit. Je vrucht kun je vrij ongemerkt verliezen. De moederkoek is een stuk groter als die in 1 keer komt tenminste. Maar die kan ook in stukjes komen wat je meer aan grote stolsels herkent.

    Al met al, is het heel goed om die echo te gaan maken! Daarmee kunnen ze goed checken of je baarmoeder leeg is.

    Veel sterkte hoor!!

    Groetjes Anne

  • Bianca

    Hoi Marlies,

    Het duurt op de natuurlijke manier bij de 1 langer dan bij de ander.

    Met 9 weken had ik zo nu en dan bloedverlies, met 10 weken is er geconstateerd dat ik zanger was van een windei (wel zwanger, maar in de vruchtzak niks), daarna in afwachting van de miskraam op een natuurlijke manier, ze zeiden al dat dat wel eens heel lang kon duren.

    met 12 weken was de toestand nog steeds hetzelfde, toen naar het ziekenhuis gegaan voor een echo, lang niet alles was er uit dus kreeg ik weeenopwekkers mee. Ik kreeg toen extra last van buikpijn, meer bloedverlies en dat heeft ook nog 2 weken aangehouden.

    Met 14 weken werd het op een dag heel erg, de buikpijn, ben ik naar het toilet gegaan en toen voelde ik echt een behoorlijke “bal”eruit komen.

    Bleek dus een behoorlijke placenta te zijn (peervormig en allemaal spiertjes voel je)

    Ik heb het uit de toilet gepakt, want ik was ook nieuwsgierig.

    Daarna heb ik nog 5 dagen heel erg gevloeid en toen was het ineens weg.De week erna voor controle en daar bleek gelukkig dat alles er uit was….

    Nogmaals de een is de ander niet, maar misschien herken je er iets in.

    Ik wens je veel sterkte.

    Groetjes,

    Bianca

  • mel

    Hoi Marlies,

    Ook ik heb ongeveer 3 weken geleden een miskraam gekregen.

    Ik was ruim 10 weken zwanger toen ik te horen kreeg dat ons kleintje gestopt was met groeien met 9 weken en 4 dagen.

    Ik heb er toen voor gekozen om het spontaan te laten komen. Al na 1 dag kreeg ik behoorlijke buikpijn en hevig bloedverlies.Dit werd eigenlijk alleen maar erger, het heeft ongeveer een week geduurd. Toen ik op controle kwam in het ziekenhuis bleek er toch nog wat te zitten. De gynaecoloog gaf me nog 3 dagen om te kijken of ook dit nog spontaan zou komen. Dit is gebeurd. Er zit nu nog een heel klein beetje maar waarschijnlijk lost mijn lijf dit nog vanzelf op. Ik moet nu wachten op een menstruatie en dan weer terug naar het ziekenhuis.

    Ik hoop dat je er iets aan hebt en heel veel sterkte.