Hallo ik zou graag de ervaringen horen van mensen die een curretage hebben gehad, waarbij dit niet grondig is gebeurt..
Ik heb 10 december 2008 een curretage gehad na een miskraam. Ik had hier heel weinig last van, geen nabloedingen e.d. Eind januari kreeg ik ook weer mijn mestruatie terug, zoals ik hem altijd heb.(niet abnormaal bloedverlies) Dit duurde zo"n 4 dagen.
Op zaterdag 7 februari kreeg ik ineens flinke bloedingen met stolsels. Soms zo heftig dat het langs mijn broek ging!! Het hele weekend wat aangerommeld met verbanden e.d. Maandag belde ik de assistente van de gyneacoloog of dit “normaal”was, ja hoor dit kon allemaal!!! Nou ja die avond en dinsdagmorgen was ik zo aan het bloeden dat ik onderhand van m'n stokkie ging. Huisarts gebeld en ik kon komen. Die stuurde me direct door naar de gyneacoloog, daar bleek na een echo dat er nog weefsel zat in mijn baarmoeder en dat was aan het losraken, wat niet helemaal ging….Ik moest direct opgenomen worden om weer gecurreteerd te worden….Hierna gelukkig geen last meer gehad en hoop dit ook zo te houden.
Maar goed je gaat ervan uit dat het gewoon goed gedaan wordt de eerste keer…
Ik moet nu nog een keer op controle komen en dan hoop ik toch wel dat er nu niets meer zit……