Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog steeds niet

  • hoop

    mijn vriend en ik hebben vanaf begin 2007 hoop op een kleintje. een jaar geleden was het gelukt maar helaas na elf weken mis gegaan. ik heb heel veel moeite met het verwerken maar nog meer moeite met de onzekerheid van nu. gaat het nog een keer lukken of niet? we gaan in maart naar de dokter maar eigenlijk durf ik niet. ik ben zo bang dat er iets erg naar voren komt en ik wil zo graag dat het op de “normale” manier lukt. elke maand is zo'n teleurstelling. we zijn allebei 26 jaar. ik weet niet zo goed op wat voor reactie ik wacht maar ik moest m'n verhaal even kwijt. ik ben erg emotioneel de laatste tijd en steeds meer gespannen. liefs

  • Anne

    Hoi,

    Het is heel goed te begrijpen dat je elke maand in spanning zit af te wachten en weer teleurgesteld bent. Zelf heb ik in oktober 2008 een miskraam gehad dus jij zit al langer te hopen dat je weer zwanger kunt zijn dan ik. Maar ik herken het helemaal. Je meent soms nog te voelen dat het raak zal zijn…….en dan ben je weer ongesteld. Hhhhh. Ik heb zelf al wel 2 kids dus weet dat ik zwanger kan worden. Maar in jouw geval snap ik je onrust helemaal.

    Toch is het dan wel goed om naar een dokter te gaan zodat je misschien wat meer zekerheid kunt krijgen.

    Verder hoor je wel eens dat het negatief werkt als je er teveel op gefixeert bent. Dat het dan juist niet lukt. Lekker moeilijk natuurlijk als je het graag wilt :-)

    Toch proberen zo relaxed mogelijk te blijven!!! Zolang niet is bewezen dat je niet op de gewone manier zwanger kunt worden, mag je ook blijven hopen dat het toch nog gaat gebeuren!!

    Kop op hé?!?!!!!!

    Groetjes Anne

  • hoop

    ik ben blij dat je even reageerde op m'n verhaaltje. we hebben inderdaad besloten deze week naar de dokter te gaan. net weer ongesteld geworden. ik ben alleen erg bang voor alles. nu is het al zo zwaar en dan misschien nog meer. soms voel ik me zo alleen hierdoor het lijkt wel of iedereen om me heen gewoon zwanger wordt. ik wil ook zo graag mama worden!

  • sonja

    hai demise,

    ik kan me goed voorstellen dat je het spannend vind maar denk dat het toch goed is dat je gaat, misschien kan je door hormoonbehandeling gemakkelijk zwanger raken, je weet het niet, of dat ze jouw eisprong goed kunnen zien en je weet wanneer je mag seksen,

    je weet het niet, als je niets doet wordt je er ook niet gelukkiger op denk ik…

    maar….. ik weet dat het niet makkelijk is

    ik wens je veel sterkte toe