Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Menstruatie na miskraam

  • Schatje

    Hallo allemaal,

    wie was er ook snel weer ongesteld na een miskraam.

    ik had op 4 februari een posi test helaas ging het mis, heb ong 4 a 5 dagen gevloeid. nu heb ik weer een bloeding. zou ik dit al als ongesteldheid kunnen rekenen, het voelt wel zo. maar ik lees op internet dat de ongesteldheid meestal pas weer opgang komt na een week of 6, dit is dan wel erg vroeg.

    gisteren ben ik hiervoor bij de gyn geweest, alles zag er mooi uit, baarmoeder leeg.

    mn hcg is gedaald van 322 naar 48, zouden we al weer kunnen gaan klussen?

    bedankt voor de reacties alvast

    liefs,

    schatje

  • jacolien

    hai. Ik ben ook nieuw op dit prikbord en erg ontroerd door alle verhalen.

    Ik heb met 7 weken zwanger gehoord dat bij 5 weken het vruchtje met groeien gestopt was. Ook ik heb gekozen voor medicijnen. Ik vond dit een hele erge pijnlijke ervaring. Na 2 dagen ben ik ook “een bal verloren”. Ik heb daarna 3 weken geen bloedingen gehad. Toen kwam mijn ongesteldheid. Wel heftiger en meer bloed dan normaal maar volgens het ziekenhuis was dit normaal. Dit duurde ook ongeveer 6 dagen.

    Ze vertelde mij vanuit het ziekenhuis dat ik beter een menstruatie kon afwachten om mijn lichaam weer een beetje tijd te geven.

    Ik heb dit gedaan en daarna zijn mijn mannetje en ik weer gaan “klussen”. Ik moest nog wel een x terug komen voor een echo. Deze heb ik afgelopen vrijdag gehad. Helaas was hierop te zien dat ik een cyste heb van 4 cm. De komende 3 maanden moet ik rustig aan doen. Ik wens je veel succes met alles en hoop dat je het een plekje kunt geven.

    liefs