Gefeliciteerd Truus, fijn om te horen dat het gelukt is!
gr Kee
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHa Truus,
Nou, dat kinkt weer hoopvol. Maar ja……waar zijn er doosjes geduld te koop? Ik ben gelukkig nog niet wanhopig maar na de miskraam is het wel een hele grote wens geworden om nog een kindje te krijgen.
En….het lijkt werkelijk wel of de meiden in mijn leefomgeving zo gemakkelijk zwanger worden. Dan voel ik me stiekum toch een beetje jaloers. En dat kan ik van mezelf niet uitstaan!
Maar voor jou hoop ik dat het goed zal gaan deze keer! Misscchien zit je ook wel een beetje tegen die 17 weken aan te kijken, als die maar voorbij zijn. Of niet?
Nou, geniet er maar van hoor!
Groetjes Anne
hoi Kee,
Wij proberen al anderhald jaar zwanger te worden van de tweede en zijn net vorige week voor het eerst bij de gyn geweest. Manlief heeft van tevoren sperma in moeten leveren, maar hier is de uitslag nog niet van binnen. En zelf kreeg ik een echo en een inwendig onderzoek. En moest ik bloedprikken. En nu komende week weer bloed prikken, dan tijdens de menstruatie bloedprikken en na de menstruatie weer een echo. Dan zou hij weten of er een eisprong optreed of niet. Dus even afwachten.
Ik wens jou ook heel veel succes.
groetjes san–dra
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?