Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

herkent iemand dit?

  • Anna

    Hallo, ik voel me een beetje een struisvogel….kop in het zand…

    Na 2 miskramen in 2007 en 2008, nu weer overtijd…maar heb nog geen test gedaan, gewoon het idee dat dan alle stress weer begint of het goed blijft gaan.

    Herkent iemand dit??? Of wilden jullie het gelijk weer weten?? Ik heb veel onregelmatige cyclussen gehad na de miskramen maar nu weer een paar maanden regelmatig dus het zou kunnen.

    Na de eerste miskraam dacht ik pech..op naar de volgende, maar toen de 2e zwangerschap er was had ik niet gedacht er zo nerveus van te worden. En na 11 weken ging het toch mis…dus ja…daarom stel ik het uit…aan de ene kant raar maar zo functioneer ik beter. Ik vroeg me even af of iemand dit herkent? Of vinden jullie me echt heel suf???!!!!

    Groetjes

  • kee

    Lieve Anna,

    Ik snap wat je bedoelt. Ik zei tijdens het einde van mijn vorige cyclus ook, ‘ik ga geen test doen tot ik een paar dagen over tijd ben’. Had geen zin om weer te veel hoop te hebben, wéér voor niks een test te doen etc. Toch heb ik het in de praktijk nog nooit gered om niet snel een test te doen. Op die momenten kan ik aan niets anders meer denken. Ik temperatuur nu dus als mijn temperatuur in ene sterk daalt weet ik al dat ik ongesteld moet worden dus dan weet ik zeker dat ik niet hoef te testen. Twee cyclussen terug bleef hij hoog en toen wist ik dat er een goede kans was op een zwangerschap. Helaas ging het na een positieve test al heel snel fout.

    Ik hoop heel erg voor je dat het raak is. Heb je zwangerschapskwaaltjes? Moeheid?Misselijk? opgezette borsten? Toi toi toi, ik duim voor je!

    gr Kee

  • kee

    Hoi Anna,

    En????? ongesteld??? testje gedaan???

    gr Kee

  • Anna

    Hoi kee,

    ja, afgelopen vrijdag testje gedaan, was een beetje onduidelijk af te lezen.

    Dus op naar het kruidvat voor een digitale test en ja hoor…zwanger !!!

    Blij maar nuchter gevoel had ik, niet nerveus, maar een beetje laconiek…zo van..we zien wel…

    En nu vanavond wat krampen dus ik dacht, nou der gebeurt/groeit wat…

    Maar helaas, weer bloedverlies dus dit is echt een super korte zwangerschap, ben nu 5,5 week.

    Morgen de gyn. maar eens bellen, na de 3e miskraam komen er meer gerichte tests, weet niet of dat zin heeft, ik wordt er nu wel een beetje moedeloos van.

    Maar heb op dit forum toch ook verhalen gelezen dat er meer waren die dit mee maken en toch uiteindelijk een gezond kind op de wereld zetten.

    Ben aan de ene kant wel blij dat het nu snel mis gaat, de vorige keer na 11 weken, dat was een mini bevalling in het ziekenhuis, dat was geen pretje, dat is het natuurlijk nooit, maar liever nu zo snel dan als je al verder bent.

    Afijn, leuk dat je nog even een bericht schreef, maar helaas dus geen goed nieuws.

    Groetjes…

  • kee

    Ach, wat jammer voor je. heel herkenbaar! Zo balen dat het wéér niet lukt. Ik had begint feb ook een positieve test en werd de dag erna ook ongesteld. Ik had ook zoiets van: ‘gelukkig gaat het snel fout en niet met 11 weken’. Maar toch, het blijft @!#$. Van blijdschap vlieg je weer in een enorm verdriet. Ik heb twee miskramen gehad en ga ook half april gaan de gynaecoloog. Ik wil dat er toch gekeken word wat er nu fout lijkt te gaan. Ik ga niet meer gewoon afwachten. Dat is meer emotioneel gezien omdat mijn wens zó groot is. En op zich vind ik twee miskramen ook gewoon genoeg.

    Sterkte en ik hoop dat de gyn je goed kan helpen.

    gr Kee

  • Anna

    Hallo Kee,

    nou ik kreeg een andere gyn., die zou meer van dit gebied afweten zei de assistente…nou één grote teleurstelling. Ze had een houding van ‘ach ja, je leeftijd hè en ik zou nog maar eens goed nadenken’ Allemaal misschien goed bedoelt maar m'n vorige gyn. vond de leeftijd geen probleem, tuurlijk er zijn de risico's maar die zei gewoon;'Ga ervoor'. Een stuk positiever. Alle tests die ze kunnen doen zijn gedaan en daar kwam niet uit. Kortom zij kunnen niets voor mij betekenen. Dus gaan we rustig verder en hopen we stilletjes dat het toch gaat lukken. Gelukkig als ik ‘3 miskramen’ google las ik ook veel positieve verhalen, wel vaak van meiden die boven de 35 zijn dus tja…herkenbaar. Maar goed dat is ook m'n eigen keuze geweest, eerder was ik er ook niet aan toe.

    Nou hoop dat jij hoopvollere berichten hoort bij de gyn.

    Groetjes, Anna.