Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De periode dat je uitgeteld zou zijn.....

  • Anne

    Hallo meiden,

    In oktober heb ik een miskraam gehad die na 13 weken zwangerschap loskwam. Tja, over 2 weken zou mijn uitgerekende datum zijn. Gisteren is het eerste kindje geboren van één van degenen waar ik mee zou samenlopen…..OEF, wat pijnlijk!

    k Zou mijn dagen aan het aftellen zijn en alles nog eens controleren of het op orde was. Al die maanden gehoopt weer zwanger te zijn rond deze tijd (wat misschien een goede compensatie zou zijn) maar wat ook niet is gebeurd!

    Er worden er de komende weken nog meer geboren naar wie ik steeds met een schuin oog keek: “zo had ik er ook bij kunnen lopen”.

    Het lijkt wel alsof het weer met een klap terugkomt….

    Herkennen jullie dit? Of stel ik me aan?

    Liefs Anne

  • KEB

    Lieve Anne,

    Wat je schrijft is heel herkenbaar.

    Ik ben vorig jaar april gecuretteerd.

    Ik was bijna 12 weken maar het vruchtje scheen met 9 weken gestopt te zijn met groeien.

    23 oktober zou ik uitgerekend zijn. Op de verjaardag van mijn zus.

    Dus dat is al dubbel.

    Een collega van mij was 22 oktober uitgerekend.

    Ik zag haar dus regelmatig en ja haar buik groeide wel en die van mij niet.

    Dit was best wel heel moeilijk.

    Ja zij ging met verlof en ik bleef werken.

    We zouden dit allebei mee moeten maken dacht ik maar helaas.

    Ja en toen het bericht dat ze bevallen was.

    Dat was voor mij nog moeilijker.

    Ik had een goede band met mijn collega en dus vond ik dat ik op kraamvisite moest.

    Aan de ene kant wel fijn dat ik ben gegaan maar op de terug weg in de auto heb ik alleen maar zitten huilen.

    Ja ik had ook willen showen met mijn kindje maar dat kon niet.

    Het verdriet slijt op een gegeven moment.

    Maar hoe lang dat duurt kan niemand zeggen.

    Vergeten zal ik het nooit want hoe dan ook voor mij is en blijft het ons eerste kindje en zit het in mijn hart.

    Tuurlijk blijf ik, ook al is het een jaar geleden, moeilijke momenten hebben maar die duren nu korter dan eerst.

    Ik hoop voor je dat je door deze moeilijke tijd komt maar geef het de tijd die jij nodig hebt.

    En probeer en over te praten of schrijf het op.

    Dit heeft mij veel geholpen en nu nog steeds.

    Sterkte.

    Liefs KEB

  • snabbel mv summer en ???

    heel herkenbaar heb 11 sept een miskraam gehad en zou 5 mei uitgerekend zijn

    en ondanks dat ik nu zwanger bent spookt het nu toch regelmatig door me hoofd en kan ik het niet vergeten

    nu is misschien mijn positie wat anders omdat ik weer zwanger ben maar dit kindje vergeet ik niet

    heel veel strekte meid en hoop dat het snel raak voor je mag zijn

  • Deb trotse mama van Danique

    Toen ik een miskraam kreeg dacht ik ook aan de uitgerekende datum.

    Gelukkig was ik na een maand weer zwanger.

    En omdat Danique 2 maanden te vroeg is geboren was ik nog eerder bevallen van haar dan de eerste uitgerekende datum van de andere uk.

    Erg raar is dat gelopen, maar zeker heb ik er die dag wel even bij stil gestaan.

    Voor jou lijkt het me heel erg vervelend omdat er zoveel mensen in je omgeving bevallen en jij dat ook in deze periode had moeten doen.

    Heel veel sterkte nog!!