Nou meiden,
ik ben zojuist terug gekomen van vakantie.. én zwanger! Ik vind het nog heel onwerkelijk, heb nergens last van behalve dat ik voel dat er in mijn onderbuik wat gebeurd. Ik had een test meegenomen op vakantie omdat ik tijdens mijn vakantie ongesteld moest worden. Ik waagde het er toch op om een test te doen want ik had al drie dagen moeite met opstaan. Hij werd direct positief. Ik hoop dat dit een goed teken is, dat er genoeg hormonen zijn waardoor hij direct positief werd, ik hoefde nog geen 10 sec te wachten. Ben uiteraard heel blij maar het is nog onwerkelijk. Na twee slechte ervaringen nu toch maar zoiets van, even afwachten. Heb over één week die afspraak staan bij de gynaecoloog. Ik bel na de paas wel even of ik nog mag komen, ik zou op zich een vroege echo niet erg vinden maar misschien is het nét te vroeg (5,5 week). Heb er toch een goed gevoel bij, hoop dat mijn lichaam mij niet weer in de steek laat. Ik vind het erg jammer dat ik er niet zo van kan genieten zoals mijn vriendinnen maar dat krijg je met twee miskramen. Ik geniet er wel van, maar met mate..!!
Ik ga nu eerst even slapen want heb een nachtje overgeslagen. Spreek jullie later.
gr Kee