Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwangerschap na miskraam????

  • Anna

    Hoi Kee,

    Ja, maandag ga ik de VK bellen, ben benieuwd en hoop dat ik snel langs mag komen. Ik liep eigenlijk in het ziekenhuis maar ik ben zo klaar met die gynaec. daar…..de één zegt dit en de ander dat…kortom doe mij maar de VK praktijk.

    Ik laat het jullie weten, super dat het bij jij goed gaat.

    Groetjes, Anna.

  • Jetje80

    Hoi Anna!

    weet precies hoe je je voelt.. zie dat het al weer even gelden is dat je je berichtje schreef dus ben benieuwd hoe het nu met je gaat..

    ik word op dit moment ook heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees… 26 juni een miskraam gehad, ook nog niet ongesteld an voel me aan alle kanten zwanger.. ook zere borsten ed.. exact wat jij toen ook schreef…

    laat me even weten!

  • Jetje80

    hallo allemaal..

    ben hier net 'nieuw en wist dus nog niet hoe je reacties kon lezen.. inmiddels heb ik ze gevonden en dus ook gelezen!

    hoop dat het bij ons ook zo mag lopen… we zien wel!

    doeg!

  • Anna

    Hoi,

    ja, ik ben nog steeds zwanger. Alles gaat goed. Ik ben nog erg lang bang geweest dat het fout ging. Maar heb nu een dopler gekocht en kan dus zelf af en toe het hartje horen. Sinds een week groeit m'n buik flink en iedereen ziet het nu ook, dat maakt het allemaal wat echter. Ik heb vaak gelezen op dit forum dat meiden na een miskraam zwanger werden en dat het goed ging. Wij waren erg verbaasd dat het zo snel weer raak was en dat het nu goed gaat is super. Nu ruim 4 maanden dus moet nu gewoon vertrouwen krijgen dat het goed komt. Ik hoop het ook voor jou.