Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

roze afscheiding

  • lieke

    Hallo allemaal,

    Ik ben in mijn 6e zwangerschapsweek en ben nu erg onzeker geworden want sinds vannacht heb ik na het plassen bij het afvegen iedere keer een roze slijmafscheiding en ook sinds gisteren wat bijkpijn (maar niet echt heel erg).

    Zou dit het begin van een miskraam kunnen zijn?

    graag jullie reactie.

    groeten,

    lieke

  • Anna

    Hoi Lieke, het zou kunnen, maar ook héél vaak is er niets aan de hand. Als je op dit forum gaat lezen vind je ook veel meiden waarbij het toch allemaal goed zat.

    Spannend zoiets, weet er helaas alles van, bij mij liep het tot nu toe niet goed af, maar ik zou gewoon snel een afspraak maken bij de VK of huisarts zodat ze een echo doen…als er een hartje is ben je gelijk gerustgesteld. Want die onzekerheid is super lastig !!!

    Hoop voor je dat alles goed blijft gaan.

    Ben zelf nu na 3 miskramen zwanger van nummer 4 en ook ruim 6 weken…

    Groetjes, Anna.

  • Anne

    Hoi Lieke,

    Gaat het nog steeds goed met je? Daar ben ik wel benieuwd naar.

    Zelf heb ik ook die afscheiding sinds vorige week. Officieel moet ik wo of do weer ongi worden maar heb een paar rare dingetjes. Afgelopen zondag was de test nog negatief (wel een test die je zogezegd al 4 dagen ervoor kunt gebruiken maar je weet nooit….) Nu heb ik ook van die rozige afscheiding. Werkelijk nooit eerder gehad dus vraag me ook af of het misschien iets met innesteling te maken kan hebben. Of zijn er anderen die dit herkennen. kBen bang dat het misschien toch voortekenen van een menstruatie zijn alhoewel nooit zo gehad.

    Bij vlagen kan ik ook heel misselijk zijn en hoef opeens geen eten meer. Maar dat lijkt me erg vroeg voor een eventuele zwangerschap, toch heb ik hier al een week last van.

    Misschien zit ik te gespannen op een nieuwe zwangerschap te wachten……die wens is er toch wel heel serieus na de nare ervaringen van de miskraam.

    Ik hoor hopelijk wat van je.

    Groetjes Anne

  • lieke

    Hallo Anne,

    Bedankt voor je lieve reactie.

    Ik heb gelukkig na die ene dag geen afscheiding meer gehad dus hoop maar dat het innesteling was, want na rose kwam ook bruine afscheiding en daar schrok ik erg van, heb dat tot nu toe nog niet meegemaakt, heb ook nog geen miskraam mee hoeven maken. Aangezien ik dit dus uit mijn vorige zwangerschappen niet ken ben ik deze keer erg geschrokken.

    Na ja, heb a.s. dinsdag een afspraak voor een echo, heel spannend allemaal.

    Hoe gaat het met jou?

    liefs,

    lieke

  • Anna

    Hallo Lieke, hoe is de echo afgelopen?

  • lieke73

    hallo anne,

    vooralsnog is alles goed, op de echo was een kloppend hartje te zien, ze vond het alleen veel kleiner dan het eigenlijk had moeten zijn volgens de berekeningen, nou ja ik ga er nu maar vanuit dat het nog allemaal goed is, weet niet waarom ik het deze keer zo zwaar neem, maar ik zal blij zijn als die 12 weken voorbij zijn, duurt voor mijn gevoel een eeuwigheid!

    hoe gaat het met jou?

    groeten,

    lieke

  • lieke73

    Hallo Anne,

    Hoe gaat het met je?

    Met mij gaat het goed. Ik ben nu 13 weken zwanger en alles ziet er goed uit, de eerste grote zorg is dus voorbij, ik dacht dat er geen einde aan kwam….

    Nu dus beginnen met genieten van ons vierde kindje.

    En jij, mag jij alweer genieten van een zwangerschap?

    liefs,

    lieke