Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

  • Firegirl

    Hoi allemaal

    Ben nog erg pril zwanger ( lees 5 weken) en gisteren heeft de gynocoloog even gekeken ( inwendige echo). Ik was toen 4,6 weken zwanger.

    Er was echter niks te zien in de baarmoeder. Wel groeit de baarmoeder ( want dat kan ik voelen) . En is er HCG te vinden in mijn bloed en voel ik me echt zwanegr (zou de 3e wezen)

    mijn vraag kan een baarmoeder groeien als er geen vruchtje in zit? weten jullie dat?

    Groeten

  • mv Femme & 23-7-09

    het komt heel vaak voor dat er met een inwendige echo nog bijna of niks te zien is, maar HCG is heel belangrijk en alleen aanwezig bij een zwangerschap.

    Groeiende baarmoeder is ook altijd goed teken maar hoeft nog niet eens met 4.6 weken.

    Hoezo denk je aan een bbz? omdat je wel hcg hebt en niks te zien was nog? wat zei de gyn daar op dan?

  • Lieske

    Hij zag niks en vroeg meteen of ik wel zwanger was. Het HCG is geprikt en er was wel HCG te bekennen. moet morgen weer heen om het HCG te laten prikken.

    de gyn. zei dat het wel vaker voorkwam dat je niks zag maar dat was toen niet echt een gerustelling aangezien je op internet zoveel kan lezen over bbz. ik herken wel dingen in de symtomen maar ja wacht morgen wel af.

    groeten firegirl

  • Firegirl

    HOi allemaal

    Daar was ik weer. Ik heb inmiddels een kijk operatie gehad en ze konden niks in de eileiders vinden ( geen vruchtje) maar op de echo was ook niets te zien. Ik ben een raadsel ik moet nu elke week heen. en dan krijg ik een echo totdat ze iets kunnen zien of vinden.

    We zullen zien

    Groeten firegirl