Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hallo allemaal

  • Anna

    Hallo, dit is mijn eerste keer. Ik ben 17maanden geleden moeder geworden van een prachtige gezonde zoon. Helaas kreeg ik 4 weken geleden na 9 weken zwangerschap een miskraam. Ik ben op de zelfde dag gecureteerd onder algehele narcose. Ik woon in het buitenland en heb verder geen uitleg of begeleiding gehad. Er werd me alleen medegedeeld dat ik de eerste 2 maanden niet zwanger mocht raken maar daarna weer gewoon konden proberen. Ik praat er niet over maar denk er constant aan. Ik kan het gewoon heel moeilijk bij me neerleggen. Ik weet heus wel dat als je kindje niet gezond is dan beter kort in de zwangerschap dan later. Maar toch! Herkennen jullie dit?

  • alonya

    Hoi Anna,

    Ik wens je als eerste heel veel sterkte.

    Miskraam is altijd erg moeilijk. Je moet tijd voor nemen om een plekje te geven. Jammer dat de ziekenhuis je niet voldoende heeft ingelicht, maar je hebt goede site's waar je misschien terecht kan.

    Ik heb binnen een jaar drie miskramen gehad. De derde zit ik nu midden in. Ik was ongeveer 7 weken zwanger en het bleek niet goed te zijn.Ik wilde geen ingreep maar dat het natuurlijke weg zou gaan. Ik ben nu 3 weken aan het wachten, maar er gebuerd niets. Vandaag ben ik naar de gyn geweest. Ik heb gekozen voor om door medicijnen op geng te brengen. Voor mij is het eerste keet met de pillen. Mijn vorige miskramen kwamen zelf op gang. Ik vind het wel eng. Maar we wewachten wat er gaat gebeuren.

    Anna zou je misschien een letter aan je naam willen toevoegen. Want er is hier nog een Anna, dan voorkom je verwaring.

    Hou je taai Allonya

  • Anna

    Hoi Alonya,

    Bedankt voor je lieve bericht! Ik wens jou heel veel sterkte.. Ik weet hoe moeilijk het is. Men zecht wel dat als het toch niet goed is het maar beter is. Dat zal ook wel zo zijn maar helaas werkt het zo niet! Het was mijn 2de miskraam. Ik hoop dat alles uiteindelijk toch op gang is gekomen ewn dat je het ondertussen achter de rug hebt.

    Nogmaals veel sterkte!

    Anna-cy