Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.
Ik heb 2 gezonde kinderen van 6 en 2 jaar dus ik mag eigenlijk niet klagen.
u heb ik in 1 jaar tijd twee miskramen gehad waarvan de laatste nu eigenlijk nog gaande is.
13 mei: positieve test (pas 4-5 weekjes zwanger)
15 mei : een wat bruinig bloedverlies, meteen huisarts gebeld en langsgeweest. ze constateerde dat het goed kon dat het mis zou gaan.
Thuis gekomen begon het heviger te bloeden met wat lichte stolseltjes.
Dit bleef zo'n 4 dagen duren en daarna was het klaar.Het bloeden volledig gestopt. alleen nog wel moe en nu ook misselijk en leek niet minder te worden maar juist meer.
Week later ga ik snachts naar toilet en krijg de schrik van mijn leven. Ik verlies een behoorlijk grote stolsel en heel veel bloed!!
Ik val vervolgens bijna flauw en mijn vriend heeft me toen onder de douche gezet.
toen ik me wat beter voelde ben ik terug naar bed gegaan. Zag toen dat mijn halve dekbed onder het bloed zat dus was zonder dat ik het merkte al in mijn slaap gaan bloeden.
De dagen erna blijf ik bloeden. Huisarts ingelicht.
Ze vond het zorgwekkend dat ik nu nog of alweer was gaan bloeden en verwijst me door naar het ziekenhuis voor een echo.
Ze zegt dat er misschien nog wat achter is gebleven in de baarmoeder en dat ik misschien alsnog gecurreteerd moet worden.
Hoewel ze de vorige keer aangaf dat ik er vanuit moest gaan dat het een miskraam is zei e nu dat ik er alsnog rekening mee moest houden dat het toch no god zat. We mogen nog niet uitgaan van een miskraam voor we het zeker weten.
Dat vond ik zo vreemd, als er na zoveel bloedverlies nog een kindje in mijn buik groeit dan val ik van mijn stoel.
Zijn er mensen die dit herkennen? dus bleoden stopt en start na een week weer?
Nu nog iets aparts, de nacht dat ik dus zeg maar de echte grote stolsel verloor en begon te bloeden was op 26-05 (de dag dat ik eigenlijk van de vorige uitgerekend was en waarvan ik helaas ook een miskraam heb gehad) Ik vond dat wel een heel apart geval…toeval of??
Wens iedereen die aan het herstellen is van een miskraam veel sterkte…
Liefs
Mamasyl