Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Miskraam opgewekt

  • alonya

    Lieve Dames,

    Ik zou nu 3 mnd zwanger zijn, maar het vruchtje leeft al in totaal 3 weken niet meer.Ik had besloten om te wachten dat het zelf opgang kwam, maar

    na 2 weken wachten gebeurde er nog steeds niets. Ik besloot op de miskraam op te wekken..

    Van mijn gyn heb ik pillen gekregen. Afgelopen dinsdag heb ik 1 pil oraal ingenomen en vervolgens moest ik donderdag 2 pillen vaginaal inbrengen en 4 uur daarna nogmaals 2 pillen vaginaal inbrengen. Nadat 2 uur dat ik 1e keer 2 pillen heb ingebracht begon het opgang te komen. Heftige bloedingen, stolsels en krampen. Pas zaterdag dus na 3 dagen heb ik het vruchtje verloren. Dat was gisteren. Toen voelde ik mij ook gelijk goed.

    Bloedingen zijn nu als een gewone menstruatie en geen krampen meer. Ik moet over 10 dagen terug komen voor controle. Ik hoop dat ik alles kwijt en dat er geen curettage meer nodig is.

    Het aller beste voor jullie allemaal.

    Groeten Aonya

  • Anne

    Hé Alonya,

    Pfffffff, fijn dat het weer achter de rug is. Je moest er wel aan geloven zeg om het kwijt te raken! Dacht je achteraf niet: had ik maar gecurreteerd?

    Ik heb ook afgewacht maar vond dat heel zwaar. Niet dat ik er spijt van heb maar als ik het nog een keer moet meemaken kies ik waarschijnlijk wel een andere weg…..

    Maar ja…. hou je taai! Enne: op naar de volgende zwangerschap!! :-)

    Groetjes Anne

  • alonya

    Hoi Anne,

    Mocht het weer misgaan, kies ik weer voor pillen. Het is mij echt allemaal meegevallen.

    Voel mij nu al hartstikke goed. Vloei ook bijna niet meer.

    Nu lekker genieten van het zomer. Voor de rest zien we het wel weer.

    Anne, Hoe is het nu met jou?

    Groetjes Alonya

  • carmen

    Hoi Alonya,

    ik heb precies hetzelfde gehad. Ik heb het ook laten opwekken. ik vond het heel naar maar ook wel weer fijn dat ik het thuis elf kon beeindigen. Bij de 12 weken echo kwamen we erachter dat het hartje niet klopte. Hoe is het nu met je?

    sterkte en groetjes Carmen

  • sonya77

    pffffffffff ben blij deze berichten te lezen…ik ben vandaag ook begonnen met de medicijnen en morgen is de dag dat ik er 4 moet nemen ..

    ben erg bang