Hallo,
Zal me even voorstellen.
Ben Gonda, 22 Jaar & moeder van een dochtertje van bijna 5.
Dit is voor mij de 1ste keer dat ik schrijf, heb al gezocht na info maar denk dat dit misschien een goeie manier is om het 1 en ander te komen weten.
6 Mei heb heb ik met 9 weken een miskraam gehad ( 2de x )
Nu had de verloskundige me gezegd 28 dagen nadat het vruchtje was afgekomen mijn menstruatie weer moest beginnen.
Dat was vorige week dinsdag.
Ik voel me kip lekker & heb geen last van beginnende menstruatie pijn of wat dan ook, alleen wat sterke urine & beetje erg moe.
Maar ja het lichaam heeft genoeg mee gemaakt, dus de vermoeidheid lijkt me wel normaal.
Omdat het nu al een week geleden is en ik normaal een regelmatig menstruatie heb vond ik het toch wel wat raar.
Dus heb afgelopen maandag de verloskundige opgebeld, die zei dat het kon dat me lichaam nog eventjes tijd nodig had maar het kon ook zijn dat ik weer zwanger was.
Omdat ik nog niet echt gerust gesteld was vroeg ik wat ik het beste kon doen & om een zwangerschap uit te stellen kon ik dus beter een test doen zei ze of ik moest al geduld hebben om nog een week te wachten om dan pas een test te doen.
Zou ik volgende week geen menstruatie hebben of zwanger zijn moest ik me even melden bij de dokter.
Nou het geduld om nog een week te wachten had ik dus niet & ben gisteren meteen een test gaan halen.
Had de test gedaan, legde hem neer en nog geen sec. later stonden er 2 dikke strepen in…mag dus aannemen dat ik weer ZWANGER ben.
Nog nooit zo snel strepen gehad of zo duidelijk, dus daar schrok ik wel van.
Ben wel blij met de gedachten dat ik weer zwanger ben, maar tegelijkertijd ook bang dat het allemaal weer mis gaat & weer teleur word gesteld.
Is het mogelijk dat ik nu alweer zwanger ben? Mijn miskraam is net pas 5 weken geleden.
Zal maar weer eens de verloskundige bellen & maar horen hoe en wat.
Groetjes Gonda