hallo allemaal,

ik ben jessica en ben 23 jaar oud. Ik gebruik eigenlijk al vanaf mijn 15e de pil.

Sinds een tijdje slik ik mijn pil continu door ivm mijn vergrootte kans op endometriose. Ik heb toen ik begon met doorslikken wel eens doorbraakbloedingen gehad maar deze heb ik inmiddels niet meer en wordt dus door het doorslikken ip niet meer ongesteld.

Drie weken geleden had ik spontane buikkramp en helder rood bloedverlies ( bij mijn menstruaties is dit meestal wat donkerder van kleur en met wat meer baarmoederslijm) twee dagen later kwam ik een vochtblaasje tegen van ongeveer een halve centimeter ik heb het bekeken maar kon er niet veel van maken. hierna heb ik nog ongeveer een week wat oud bloedverlies gehad.

Ik vraag me af of ik een miskraam kan hebben gehad. Ik kan er alleen niets over terug vinden buiten de krampen en het bloedverlies, maar dat vind ik behoorlijk algemeen.

Op dit moment ben ik er erg nuchter onder omdat ik niet weet of het daadwerkelijk zo was, maar wil het eigenlijk wel weten voor de toekomst.

jessica