Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hoe lang blijft mijn menstruatie van slag na een miskraam

  • knuffelbeesie@hotmail.com

    hallo allemaal

    ik heb een miskraam gehad voor 3 maand terug, maar nu heb ik al twee keer mijn menstruatie gehad.

    alleen de eerste keer had ik het maar twee dagen en nu deze maand had ik het anderhalve dag.

    ik heb ook een echo gemaakt omdat ik me erg beroerd voelde en erg moe.

    op de echo was mijn baarmoeder 7,11 cm en mijn baarmoeder was net na mijn miskraam 1,22.

    ik vindt dit erg raar maar mijn vk zegt dat het niks is en dat het een normale grote is,

    en ik heb ook een test gedaan en die was negatief.

    wie kan mij vertellen wat het is????????

    kan iemand mij helpen?

    groetjes onzeker meisje

  • mv Maryse

    Allereerst spijtig dat je een miskraam hebt gehad, hoeveel weken was je zwanger?

    Per vrouw is het verschillend hoe de menstruatie verloopt. Zelf heb ik in Januari dit jaar een miskraam gehad. Na 2 weken had ik 3 dagen bloedverlies en daarna na 4 weken weer. Bij mij was het toen weer regelmatig. Na 2 maanden na de miskraam was ik alweer zwanger en ben nu 24 wkn zwanger.

    Hoe het zit met je baarmoeder, geen idee. Je zou wellicht een ander VK kunnen vragen.

    Succes met klussen

  • knuffelbeesie@hotmail.com

    hallo anja

    ik was nog niet zo lang zwanger 3 weken dus was in een heel vroeg stadium maar evengoed waren we er wel kapot van.

    ja heb vandaag conackt gehad met een vk van een ziekenhuis en die rade mij aan om toch een second opinium te doen.

    dus dat is afwachten.

    want op de echo was wel wat te zien maar dat was een bloedvat zeiden ze.

    nou toch er bedankt voor je reactie

    groetjes