hey allemaal,
ik was hier zo een beetje aant het lezen ben op zoek naar informatie
misschien kunnen jullie me hier wat meer duidelijkheid over geven, want vind er niet direct iets van terug op het internet
ik ben vandaag juist 8 weken zwanger (hoop ik)
2 weken geleden toen ik 6weken en 2dagen was had ik overdag veel pijn in men rug en ben vroeger gestopt met werken, s'avonds laat had ik plots redelijk veel bloedverlies, aangezien ik al 2j probeer voor een kindje was ik in alle paniek en ben ik meteen naar spoed gegaan, ja is men eerste keer dus wist echt niet wat ik moest doen, maar wil het echt niet kwijt, op spoed konde ze me niet veel vertellen aangezien ik maar 6weken was en een echo via de buikwand nog niet mogelijk is.
de dokter vertelde me dat ik hoogstwaarscheinlijk een miskraam had maar dat ik de ochtend nadien naar mijn gyneacoloog gaan voor onderzoek voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten
zo doende, dag erna mocht ik direct bij men dokter komen, het bleek om een bloeding te gaan die net voor de vruchtzak zat en dat zolang het nu bruinbloed bleef enkel oud bloed was van dat wondje, maar het hartje klopte te zacht zei ze, ze kon me niet zeggen dat het kwam door dat het aan het afsterven was ofjuist dat het zich juist was aan het ontwikkelen,
mijn normale afspraak was 8sept dus 3weken nadien, ben dus 3weken in ziekte gezet door een ‘dreigende miskraam’
nog 10 dagen te gaan, ik word helemaal gek
ik heb de voorbije 3dagen mega veel buikpijn net alsof ik men maandstonden ga doorkrijgen, zo met momenten echte steken, ik was naar gelijkaardige topics aan het zoeken en daar lees ik dat het is dat je baarmoeder aan het groeien is aangezien je op 8weken een baarmoeder krijgt ten groote van sinaasappel, maar kan natuurlijk ook de symptomen zijn van een miskraam
nu mijn vraag (voor degene die nog aan het lezen zijn
als het hartje van je embryo'tje niet meer klopt, dus er zit een dood kindje in, groeit je baarmoeder dan nog verder of blijft je baarmoeder dan de zelfde groote van wanneer het hartje is gestopt met kloppen
sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest het ergens kwijt ik voel me zo verdomd
ik hoop dat iemand van jullie hier meer over weet
groetjes