Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Weer zwanger en bang.

• bianca

Hoi allemaal,

14 aug bij m'n termijn echo te horen gekregen dat ons kindje na 11 weken zwangerschap niet meer leefde.

Nu na bijna 10 weken weet ik zins gisteren dat ik weer zwanger ben.

Durf helmaal niet zo blij te zijn als de eerste keer en ben nu zo bang dat het weer fout gaat.

Liefs Bianca.

• kellebel

hoi Bianca,

Ik weet wat je doormaakt.Ook ik heb dit jaar een miskraam gehad en ben nu weer zwanger..Ik heb as vrijdag een echo maar ben zo bang dat het weer fout gaat :(

Heel veel sterkte!

groetjes kellebel

• Deb en ukkie

he meid.

Toch voorzichtig gefeliciteerd!!

Ik begrijp helemaal hoe je je voel.

Ik ben vandaag 12w en 3d zwanger,en ik heb ook al die weken in onzekerheid geleefd.Al die tijd heb ik niet echt kunnen genieten.Telkens dacht ik als ik 12w ben begint voor mij ook het genieten en ga ik het iedereen vertellen.Nou niet dus,volgende week dinsdag heb ik weer een echo en als dan alles goed is begint het echte genieten pas.Denk ik nu:) Dan moet ik het onderhand al wel gaan vertellen,want mijn buik is al goed zichtbaar.

Nou succes met de komende onzekeretijd.Ik dacht dat er geen einde aankwam,maar denk nu achteraf dat is toch wel snel gegaan.

• Miss_79

Bianca,, van mij ook een voorzichtige felicitatie..

Hoe ver ben je ongeveer?

Een vriendin van mij heeft voor haar eigen geruststelling, 2x een extra echo aangevraagd bij de Gyn in het ziekenhuis.

Misschien is dat een optie?

Ik weet niet vanaf welke week je bij jou VK een echo krijgt.

Hier is dat rond de 8 weken. Mijn vriendin had dus met 6 en 10 weken in het ziekenhuis een echo aangevraagd.

Groetjes

• bianca

Ik ben nu 4 weken en 5 dagen.

De eerst keer kreeg ik pas na 11 weken m'n eerste echo!!!

Ga morgen even de verloskundige bellen om te vragen of ik evt een eerdere echo kan laten maken.

Ga over 3 weken op vakantie dus hoop dat het voor die tijd kan, zal ons heel veel rust geven denk ik.

Hoop dat ze er niet al te moeilijk over doen en begrijpen hoe moeilijk het voor ons is om tot week 11 te moeten wachten.

Liefs Bianca.

• mamamarjan

Bianca,

Je schrijft mijn bericht. Ik ben morgen 9 weken zwanger, voor de derde keer. Mijn eerste zwangerschap was perfect, we hebben een prachtige dochter van 2 jaar. Mijn 2e zwangerschap eindigde na 11 weken. @!#$. Dat deed natuurlijk heel veel pijn letterlijk en figuurlijk. Dat ik nu weer zwanger ben ik een cadeautje, maar ook doodeng. Ik heb regelmatig dagen dat ik onzeker en bang door het leven ga. Echt een emo-doos. Maar ja, realiseer me dan later wel dat de hormonen ook meespelen. Die gaan bij mij althans behoorlijk met mij aan de haal. Gelukkig zijn er ook dagen dat ik durf te fantaseren over mijn buikje.

Kortom, ik ken het, leef met je mee, en vind het prettig om te lezen dat mijn angst niet idioot is en zeldzaam.

Sterkte maar geniet ook van het wondertje in je buik. Wat er ook gebeurt, en ik hoop een groot wonder voor jullie, je mag weer hopen. Je bent sowieso mama nu van dit wondertje. Koester het.

Liefs mamamarjanbianca schreef:

>

> Hoi allemaal,

>

> 14 aug bij m'n termijn echo te horen gekregen dat ons kindje

> na 11 weken zwangerschap niet meer leefde.

> Nu na bijna 10 weken weet ik zins gisteren dat ik weer

> zwanger ben.

> Durf helmaal niet zo blij te zijn als de eerste keer en ben

> nu zo bang dat het weer fout gaat.

>

> Liefs Bianca.

• bianca

Heb vanochtend toch nog maar voor de zekerheid een test gedaan, ik kan het nog steeds niet geloven.

Mag gelukkig over 2 weken al voor een echo komen ik ben dan 7 weken.

Hopen op een goede afloop deze keer.

Liefs Bianca.

• Deb en ukkie

ik hoop het ook meid.

Ik weet hoe je je voel en dat is verschrikkelijk.Ik ga steeds meer geloven dat het deze keer wel goed is,maar wil eerst volgende week dinsdag de echo zien.Ik heb nog tegen bijna niemand verteld dat ik zwanger ben.

• bianca

Dat je dat volhoud!?! Om je mond te houden.

Nog 1 weekje wachten, lekker hoor.

Ik moet nog 7 langen weken tot de eerst 12 weken voorbij zijn.

Bij mij vragen er ook heel veel mensen erna omdat iedereen het de eeste keer al wist omdat ik toen al 11 weken was.

Zeg nu gewoon, als het zover is horen jullie het wel.

• Deb en ukkie

ja mijn mond houden ging tot nu toe prima.Nu is maandag mijn oom gestorven en ik weet dat bij mijn ouders goed nieuws heel erg welkom is,maar ik probeer toch tot een dinsdag te wachten.

Het zijn bij jou idd nog 7 langen weken.

Zo dacht ik er ook over toen,maar nu achteraf denk ik dat is echt wel snel gegaan.