Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Weer zwanger en bang.

• bianca

Gecondoleert met je oom, vervelend voor je.

Gelukkig weten m'n ouders en schoonouders het wel kan ik er met hun wel lekker over kletsen.

Het is voor hun allebei het eerst kleinkind dus extra spannend allemaal.

Met de kerst ben ik 13 weken en is dan natuurlijk wel heel leuk om het aan iedereen te vertellen.

• Joyce mv 18-05-08

hoi bianca

ik begrijp ook dat je bang bent. ik heb 2x een mk gehad. de eerste mk was ook met 11 weken zwangerschap. ik ben nu weer in verwachting, ben 10 weken en 4 dagen nu. en ik heb gisteren een echo gehad omdat ik heel veel last had van buikpijn, rugpijn en benen pijn. maar gelukkig was nu alles goed. het kindje lag ook goed op schema met groeien. was volop aan het bewegen. ik voel me ook vaak down en ben bang dat het mis is of misgaat, maar gister de echo heeft me goed gedaan. vraag aan je verloskundige of je vaker een echo kunt krijgen tot de 12e week. ik heb eentje gehad met 7 weken, gister dan en heb volgende week nog een echo. beter 1 echo teveel en je bent gerust gesteld dan 1 te weinig en je vertrouwt het niet.

maar als je gevoel zegt dat het goed zit, zit het ook goed. dat had ik bij de eerste 2 zwangerschappen niet dat het goedzat, en heel veel last had van buikpijn en bloedingen. en deze zwangerschap voelt gewoon heel anders aan.

ik zal voor je duimen

veel liefs Joyce

• chantal

Yeah….

Hoi Bianca,

Een voorzichtige gefeliciteerd met je zwangerschap….Ik hoop zo dat alles goed gaat voor je. Ik snap dat je niet heel erg blij kunt zijn, de gemengde gevoelens…

succes…

Liefs Chantal

• Pebbles mv 2 boys en 22-06-08

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik herken je gevoel. Ik ben nu 6 weken zwanger. Vorig keer begon met 6 weken het bloeden en met 8,2 weken verloor ik het vruchtje. Ik begin nu wel angstig te worden. Bij elk dingentje wat ik voel ren ik naar het toilet. Nog 2,5 week en dan heb ik mijn 1e echo.

Ik duim voor beide dat het nu een zorgeloze zwangerschap mag worden

• bianca

Hoi Deb,

Jij kreeg vandaag je echo toch?

En………………………..hoe is het gegaan???

Hoop voor je dat je vanaf vandaag aan iedereen trots mag gaan vertellen dat je mama word.

Liefs Bianca.

• Deb en ukkie

he Bianca,

Wij hebben idd dinsdag de uk mogen zien.Hij/zij doet het super goed en we hebben het dan s`avonds ook maar eens aan opa`s en oma`s verteld.De cobinatie onderzoek was ook erg goed.We hadden de beste uitslag die er bestaat de kans dat er iets met het kindje is is 1 op 5000 of meer dan 5000.Nu kunnen we dan eindelijk eens gaan genieten.

En hoe is het met jou??

Wanneer mag je voor het eerst naar de vk??

Nou probeer jij er ook alvast van te genieten.

Groetjes Deb