Hallo Saskia
Mijn vriend zal het vlugger verwerken dan ik, maar ik denk dat dit wel normaal is want het zat in onze buik. Veel zegt hij er niet over maar ik denk wel dat hij er nog veel mee bezig is maar dit niet aan mij durft te tonen omdat hij weet dat ik er nog veel om huil.
Bij ons zou het ons 2de kindje zijn. Ze zouden maar 14 maanden verschillen in leeftijd. Ons dochtertje Aury doet ons wel weer lachen en ik besef ook dat ik voor haar moet verder gaan met mijn leven. Ik begrijp dat het in jou geval nog zwaarder moet zijn aangezien het jullie eerste kindje zou zijn.
Maandag moet ik terug beginnen werken en zie er eigenlijk wel tegenop want de laatste tijd is het er niet meer leuk, maar ja we zullen wel zien zeker.
Ik hoop voor jou dat je vlug terug zwanger bent en dat alles dan positief verloopt.
Ik weet dat het makkelijk praten is van probeer het eventjes van je af te zetten, maar soms wil je het te graag en dan lukt het niet. Een weekendje op verlof kan soms wonderen doen.
Ik ben blij dat ik iemand gevonden heb die juist hetzelfde meemaakt als ik, onze vrienden steunen ons wel maar tenslotte weten ze niet wat wij meemaken.
Morgen zal denk ik een zware dag voor jou worden aangezien dat je dan uitgerekend was, maar blijf positief denken het geluk zal je jullie zeker nog tegemoet komen.
Nog een vraagje, had jij lang bloedverlies na die curretage?
Groetjes en ik zal morgen aan je denken.