Hoi meiden.
1,5 week geleden heb ik een curettage gehad.
Vandaag heb ik een test gedaan om te kijken of die nog positief was.
Dat was zo.
Tot hoe lang kan dit duren, en kan dit invloed hebben op de kans om opnieuw zwanger te worden?
Groetjes
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumshey suzie
het hcg hormoon kan tot 9 weken na de miskraam nog in je lichaam zitten tot deze tijd zou een test positief aangeven.
ik zit het hetzelfde probleem
ik wil super graag weer zwanger worden maar je kunt niet nagaan wanneer het hormoon prcies uit je lichaam is.
en iedere dag een test doen is ook een dure hobby
wij hebben besloten om iedere dag maar even te klussen, zodat we niet missen, mocht er een eisprong weer komen.
woensdag heb ik een miskraam gehad: vrijdag positieve test gehad
en nu aankomende vrijdag ga ik gewoon weer een test doen.
veel succes en sterkte met verwerken
groetjes ragonda
Hoi,
Ik heb na mijn curretage na 2 weken getest (nog positief) en na 4 weken (negatief). Het duurt dus idd wel eventjes.
Vervelend he! Alhoewel ik het ook heel raar vond om ‘blij’ te zijn met die negatieve test. Maar het gaf wel een soort ‘startsein’ dat we er weer voor konden gaan. Een week later werd ik weer ongesteld en deze maand hebben we weer druk geklust. Nu maar afwachten …..
Succes en sterkte!
Lfs
wij klussen gwoon iedere dag terwijl ik waarschijnlijk het hormoon nog in mn lichaam heb , maar je weet maar nooit.
niemand kan je vertellen wanneer het hormoon uit je lichaam helemaal is
ik ga iedere week een test doen zodat ik wel een beetje kan bepalen wanneer ik evt. een eisprong heb
succes allemaal
xx ragonda
Hoi Suzie,
Wij hebben wel een poosje moeten wachten ivm infectiegevaar (je mag geen gemeenschap hebben zolang je nog nabloedt van de curretage, wat in mijn geval ong. 3 weken duurde). In principe werd ons inderdaad geadviseerd om een menstruatie af te wachten, maar we hebben geen condooms gebruikt ofzo. Dat voelde een beetje tegennatuurlijk als je graag kindjes wilt. Ik werd dus na 5.5 week na de curretage ongesteld en nu heb ik rond a.s. zaterdag weer mijn NOD. Spannend dus.
Sterkte allemaal meiden!
Lfs Marieke
Spannend marieke voor zaterdag.
Hopelijk een goed bericht.
Ik vind het ook een beetje raar om nu weer condooms te gaan gebruiken als je een kindje wilt.
Dat hebben wij dus ook niet gedaan.
Bij mij was het nabloeden al een week over, maar gisteren een ontzettende nabloeding gehad.
Niemand had me gezegd dat zoiets kon.
We waren een stuk gaan fietsen en voelde wel iets lopen, maar het was echt voel.
Plaste echt straaltjes bloed op het toilet.
Nu lijkt het net of ik ongi ben, maar ja dat kan nog niet na 2 weken.
Hoop dat het snel weer over is, dan kunnen we er weer voor gaan.
Succes allemaal.
Hoi Suzie,
Herkenbaar … ik dacht er ook na 1 week af te zijn. Was vervolgens 1 week ´droog´ en daarna begon het opnieuw! Had even gebeld en dat hoort er allemaal bij …. helaas. Daarom duurde het bij mij in totaal ook een week of drie, want die ´nabloeding´ duurde nog behoorlijk lang.
Rottig allemaal he. Ik duim voor je dat je snel weer opnieuw zwanger mag zijn (en voor mijzelf natuurlijk, haha)
Lfs M&M
juuuuuuj ik was na een goeie week mn hcg hormoon kwijt dus een negatieve test kunnen doen,
nu is het allemaal ook iets zekerder als de test weer 2 streepjes aan zou geven, wij zijn nu gwoon flink aan het doorklussen,
ik gebruik ook de ovulatiestesten van sensitest maar ik vind het een beetje vage dingen ,iemand ervaring mee?
succes allemaal
xx ragon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?