Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe lang na miskraam nog positieve test?

• Melanie

Hoi ragonda,

Ik heb deze maand ook met sensitest ovu getest.

Ik vond het ook heel vaag maar ik snap het nu wel.

Wat snap je precies niet ?

Gr. Melanie

• Suzie80

Ik vind ze zo duur die ovulatietesten.

Of vallen deze wel mee?

• ragonda

hey melanie

ik had niet helemaal door hoe het moest werken want ik dacht het tegenovergestelde

het eerste streepje moet donkerder dan het andere streepje zijn ik dacht dat de test en controle streepjes andersom stonden.

ik had gister geen streepje en vanochtend weer heel licht dus wij wachten het maar weer af , al heb ik het gevoel dat ik snel mijn menstruatie ga krijgen, want ik krijg nu weer puistjes in mijn gezicht , al moet ik zegge toen ik zwanger was had ik het ook maar volgens mij pas na de 6e week.

en suzie : kijk maar op www.sensitest.nl deez zijn echt niet duur

succes meiden

xx ragon

• Melanie

Juist als je niet weet wanneer je je eisprong heb en omdat die testen redelijk goedkoop zijn zou ik ze gewoon een keer op al je dagen doen dan weetje een beetje hoe of wat. Ik dacht namelijk dat ik m op de 14e dag had bij mijn cyclus maar ik kreeg m op de 21e dag !!! ik heb nog bij een ander forum om advies gevraagd en die zeiden dat je altijd na je eisprong 14 dagen erbij moet tellen en dan ongesteld moet worden. Het is ook weleens anders maar bijna altijd standaart. Maar die teststreep moet inderdaad echt duidelijker zijn, of even duidelijk. Het is nu mijn 30e dag en ik wacht met spanning af ! (normaal gesproken had ik altijd een 27 of 29dagen cyclus.)

Groetjes Melanie

• Suzie80

Hoi,

Ben vandaag bij de gyn geweest voor nacontrole.

Alles was ok, maar voor de zekerheid heb ik nog een echo gehad, omdat ik na 2 weken een grote nabloeding heb gehad.

Ze keek ook gelijk naar mijn eiblaasje en links zit er een die bijna gaat springen!

Betekent dat mijn cyclus weer op gang is en we ff moeten klussen.

Die testen zijn idd niet duur vergeleken met die in de winkel.

Groetjes

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Fijn om te horen Suzie! Ik duim dat je snel weer zwanger mag zijn!

• ragonda

voor mij weer een klein oppeppertje ik krijg een eisprong….dus dat word klussen vanavond,!!

xx ragon

• Suzie80

wij hebben gisteren ook fijn geklust ook eisprong.

Grappig!

• ragonda

ja idd , ik hou je in de gaten mss zijn we tegelijk zwanger, ik hoop echt dat het in 1x raak is

xxxragon