Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

babyboom

• kee

Hey Sonja,

Wat spannend.. heb aan je gedacht de afgelopen weken. Ik zat te wachten op nieuws. En je weet het he?! Een streep is een streep. Als je niet zwanger bent is er helemaal niets te zien en als er wel een licht streepje is, hoe licht dan ook dan is het wél zo. Van het weekend een nieuwe test doen? Ik zou heel blij voor je zijn!

Liefs Kee

• kee

Wat spannend allemaal… Ik hoop dat het goed is. Ben je 8 weken?

• sonja

pow denise, ga voor je duimen, en meiden ik zou heel erg blij zijn maar durf niet te hopen, morgen ga ik nieuwe test doen, zijn we weer twee dagen verder…

ga er eigenlijk nog wel vanuit dat er niets is hoor maar who knows!!

ik laat gauw weten!! denk als het raak is wat eerder dan wanneer het niet raak is, want ik wil het natuurlijk meteen met jullie delen :)

trouwens dank voor jullie steun, vind het fijn om op het forum te zijn

• kee

En ik (wij) willen het ook graag van jou weten. Ik zou echt blij voor je zijn. Ik zelf heb vandaag op mijn vrije dag mijn wekker gezet om op mijn normale tijdstip te kunnen temperaturen. Ik had vandaag 37.1 dus heb nu echt mijn eisprong gehad. Ik was maandag heel moe en kreeg woensdag weer wat puistjes dus denk dat ik mijn eisprong maandag heb gehad. Grappig dat ik er nu steeds meer inzicht in krijg. Voor mij is het dus nog zo'n 10 dagen afwachten. Ik heb wat steekjes in mijn onderbuik… Afwachten maar weer. Maar ben erg blij dat ik een voor mijn doen vroege eisprong heb gehad.

LATEN WE HOPEN DAT WE 2009 ZWANGER INGEGAAN ZIJN!!!!

En anders… proberen we het gewoon opnieuw.

Ik duim voor je Sonja!

gr Kee

• DeniseM

Het hartje klopt! We zijn zo blij!

Heel veel sterkte allemaal. Ik gun het jullie allemaal ook zo!

• DeniseM

Heb je de test al gedaan Sonja?

• sonja

oow denise van harte gefelcitieerd!!

superblij voor je,

en nu proberen te genieten he??

ik ga nieuw topic openen ;)

• sonja

en kee, top dat jouw eisprong nu sneller komt, meer kansen dus he haha

hoop dat het raak is geweest,

ik ga nu duimen, voor jou, voor mezelf en voor alle anderen