hai kee,
ik hoop voor je dat het raak is, al moet ik zeggen dat ik de eerste keer ook steeds zo'n gevoel had dat ik tegen ongesteldheid aan zat te hikken. beetje buikpijn, zeurende rugpijn, toen bleek ik wel zwanger te zijn, dus houd moed hoor!! hoop het voor je, dan gaan we lekker samen op!
ben al stuk rustiger, kan er toch niks aan doen, aan die gedachte houd ik mij vast, zorg goed voor mezelf, neem wat extra rust, eet goed….wat kan een mens nog meer? nog anderhalve week wachten, ik begin weer wat vertrouwen te krijgen maar het vervelende is ook dat ik me totaal niet zwanger voel, geenmisselijkheid, geen overdreven vermoeidheid, geen grote borsten, maar misscihen wil ik dat ook wel niet zien….
we hebben het er samen niet zo heel veel over, ja zoals met dat bloedverlies en zo wel hoor, en dan is hij ook super lief en begripvol. hij probeert me moed in te praten en is er van overtuigd dat het goed komt. als het deze keer niet is dan proberen we het gewoon weer. hij is wat hoopvoller!! maar ik vermijd het wat, eerst de echo maar even afwachten…
hej meiss. toitoitoi
zet em op
lfs