Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bloedverlies

• sonja

Ja hoor, weer een drama vandaag, ik heb bloedverlies…. en ik ben er kapot van, zou het dan toch weer misgaan? natuurlijk weet ik dat bij aantal vrouwen de zwangerschap gewoon doorzet dan hoor, en het is natuurlijk nog zo pril, maar het vertrouwen is nu helemaal weg….

maar kee, heb jij al test gedaan? ik ben wel benieuwd,

lfs sonja

• kee

Hey sonja,

Wanneer heb je je echo? Over twee weken? Wat balen zeg dat bloedverlies. Was het eenmalig of blijf je bloeden? Misschien mag je eerder voor een echo als je blijft bloeden. Het kán een teken zijn van een miskraam maar je hoort ook heel vaak dat het niet zo hoeft te zijn. Overleg anders even met je verloskundige of gynaecoloog. Ik hoop heel erg dat het niets te betekenen heeft.

Ik heb vanmorgen een test gedaan, negatief. Ik denk dat ik ook nog wel aan de vroege kant ben. Ik ben ook nog niet ongesteld en mijn temperatuur is ook nog hoog. Maar anderzijds ben ik ook sinds gisteravond ziek. Ik voel me niet zo lekker en heb veel steekjes in mijn buik. Mijn borsten beginnen vandaag ook gevoeliger te worden. Er zit niks anders op dan af te wachten. Ik heb geen test meer in huis dus wacht het zoiezo nog een paar dagen af. De vorige keer dat ik ontdekte dat ik zwanger was, was ik ook ziek. Ik voelde me ook zoals nu. Maar dat zegt niet zo veel aangezien half nederland momenteel ziek is. Ik hou nog hoop, zolang ik nog niet ongesteld ben kan het nog.

Sterkte, ik hoop dat het bloedverlies snel stopt.

liefs Kee

• sonja

hai lieve kee,

nee bloeden was eenmalig maar loop nu continu naar wc of er niet meer komt, maar wat vervelend dat de test negatief was, misschien inderdaad over paar dagen nog eens proberen? ik bedoel…je bent ook nog niet ongesteld dus dat is ook wel weer positief, er is nog hoop

vervelend he dat ons geduld steeds zo op de proef wordt gesteld..

ik duim voor je kee

lfs

• kee

gelukkig, ben blij om te horen dat het eenmalig was. Nog twee weken tot de echo?

Ik had gister het gevoel ongesteld te moeten worden maar dat is weer weg. Ik voel me ook al weer wat beter. Ik blijf steekjes houden, vooral rechts onderin maar soms ook links. temp is al 4 dagen 37.0 Ik hoop dat het zo blijft. Misschien heb ik wel misgezeten met mijn eisprong, ik was er wel redelijk zeker van. Maar ja, ben nu 13 dagen na die vermoedelijke eisprong dus alles is nog mogelijk.

Gisteravond had ik een verjaardag, daar stond een 7 maanden zwangere buurvrouw te glanzen en een supertrotse vriend. Ik vond het niet eens erg.

De hoop dat ik nu ook bijna 4 weken zwanger zou kunnen zijn gaf me toch een bijzonder gevoel. Ons geheimpje want niemand daar weet ergens vanaf. Je ziet het al, ik heb nog steeds hoop. Zolang ik naar de wc ga en er nog geen bloed te zien is, is alles mogelijk.

liefs Kee

• sonja

hai kee,

spannend he?. moet zeggen dat ik ook steeds naar de wc loop hoor, ook zo van zolang er niet weer bloed komt is er nog hoop… maar ik weet het neit, had het tijdens mijn eerste zwangerschap ook. maar we hebben avond ervoor ook gevreeen, heb gelezen dat dat ook iets kan veroorzaken qua bloeden maar dan zou dta toch meteen moeten zijn? toch niet 15 uren later?

nou lastig vind ik het, we wachten het af…

ben ook benieuwd voor jou, wel even laten weten he?

succes…

lfs son

• kee

Hoi Sonja,

Een kleine bloeding kan ook eventueel als je last hebt van wat hardere ontlasting. Van het vrijen kan het inderdaad, dat komt omdat de baarmoedermond beter doorbloed is en als je vrijt kan dat iets gaan bloeden.

Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik vaker een beetje bloedverlies. Een drupje hier en een drupje daar. Soms en paar dagen niet en toen weer drie dagen wel. Uiteindelijk is die zwangerschap niet goed afgelopen zoals je weet. Maar toen had ik dus vaker bloedverlies. En toch zijn er ook zat vrouwen die soms wat bloedverliezen een gezond kind op de wereld zetten.

Ik ga aankomend weekend op zijn vroegst weer testen. Denk dat ik toch voor mijn doen een normale cyclus heb, 39 dagen. Gelukkig twee weken ervoor gevreeen en niet te vroeg gestopt (omdat ik dacht de eisprong al gehad te hebben). De borsten beginnen voller te raken. Ben daar wel blij mee, heb sinds de miskraam van die slappe borsten. Dit voelt een stuk beter!

liefs Kee

• sonja

oow heb je zoveel geduld kee? knap hoor, maar als dat je cyclus is dan zal het ook wel beter zijn. ik dacht dat je afgelopen weekend ongesteld zou moeten worden. maar het is niet op regel he?

nee gelukkig is het gestopt, maar als het na het vrijen is, dan zal het toch niet een dag later komen? dan zal het toch meteen wat gaan bloeden?

nou ik heb weer wat meer hoop, ben weer wat rustiger, hoop dat het hier bij blijft en nu maar aftellen tot de echo, spannend, nu al :s

ik ga voor je duimen kee….

hoop zo dat het raak is, en raak blijft

want dat vind ik nog het allerspannendst hoor…

liefs

• kee

Heb gisteravond dan toch maar even een test gedaan, negatief. Was niet echt verbaasd. Die andere test doe ik zondag wel, dan is het twee weken nadat ik een paar uur hartstikke misselijk was en dat klopt met mijn ‘normale’ cyclus. Mijn temp blijft 37.0 of 37.1 dus hou goede hoop. Heb wat ‘spanning’ onder in mijn buik, het lijkt op ongesteldheidspijntjes maar is net wat anders. Ik lees op internet iets op bandenpijn, misschien dat het een beetje daarop lijkt. Ik hou goede hoop en je hoort het zondag van me!

Hoe is het met jou Sonja? Kan je het al een beetje loslaten? Hoe is je vriend eronder?

liefs Kee

• sonja

hai kee,

ik hoop voor je dat het raak is, al moet ik zeggen dat ik de eerste keer ook steeds zo'n gevoel had dat ik tegen ongesteldheid aan zat te hikken. beetje buikpijn, zeurende rugpijn, toen bleek ik wel zwanger te zijn, dus houd moed hoor!! hoop het voor je, dan gaan we lekker samen op!

ben al stuk rustiger, kan er toch niks aan doen, aan die gedachte houd ik mij vast, zorg goed voor mezelf, neem wat extra rust, eet goed….wat kan een mens nog meer? nog anderhalve week wachten, ik begin weer wat vertrouwen te krijgen maar het vervelende is ook dat ik me totaal niet zwanger voel, geenmisselijkheid, geen overdreven vermoeidheid, geen grote borsten, maar misscihen wil ik dat ook wel niet zien….

we hebben het er samen niet zo heel veel over, ja zoals met dat bloedverlies en zo wel hoor, en dan is hij ook super lief en begripvol. hij probeert me moed in te praten en is er van overtuigd dat het goed komt. als het deze keer niet is dan proberen we het gewoon weer. hij is wat hoopvoller!! maar ik vermijd het wat, eerst de echo maar even afwachten…

hej meiss. toitoitoi

zet em op

lfs

• kee

Hoi Sonja,

fijn om te horen dat je iets ontspannender bent. Een goede vriendin van me is nu 13 weken zwanger en die heeft bij deze en haar vorige zwangerschap ook nergens last van. Het kan dus wel, het zegt niets. Gelukkig al snel de echo, ik hoop dat je een mooi kloppend hartje kunt zien.

Bedankt dat je zo met me meeleeft. Toch fijn om dit soort dingen met iemand te kunnen delen. Ik heb het er met mijn omgeving niet over, behalve met één vriendin. Mensen lijken het ook snel weer te vergeten of willen er niet over praten. Ik vind het nu wel prima. Als ik zwanger ben hou ik het ook liever nog even voor me. De vorige keer wist net iedereen het en toen ging het fout. Ik wacht nu liever tot de eerste twee echo's zeggen dat alles goed is. Daarom is het maar goed dat anderen niet weten wanneer ik ongesteld moet worden en dergelijke.

Ik had vandaag op mijn werk wat steken in mijn onderbuik. Daarom kan ik het niet vergeten, ik word er bijna de hele dag aan herinnerd. Ik zou het super vinden als ik het nu zou zijn, ik ga over twee maanden lekker op vakantie. Dan zou ik het bij terugkomst met Pasen kunnen vertellen. Toch een leuk moment lijkt mij. Of ik wil of niet, ik zit toch vaak te rekenen wanneer er wat zou kunnen gebeuren.

Nog 4 dagen tot mijn NOD!!!! Het komt nu dichterbij.

liefs Kee