Ik open maar even een nieuwe bericht.
Na een blije zondag na de positieve zwangerschapstest volgde gister een rotdag omdat ik 's morgens een paar drupjes bloed verloor op de wc. Ik dacht dat het fout gegaan was en baalde erg. Maar er gebeurde verder niets die dag, elke keer op de wc kijk je ernaar. Ik voelde me later op de dag ook prima dus het zakte wat af. De hoop kwam weer wat terug. Bij het naar bedgaan zag ik een vleugje bloed op het inlegkruisje en vanmorgen bij het plassen was er ook weer iets bloedverlies. Het was erg weinig, het wcpapiertje was eerder een beetje rose dan rood.
pfff… de vorige keer dat ik zwanger was was ik moe en ziekig. Nu voelde ik me topfit. Ik hoopte echt op een heerlijke eerste tijd zodat ik het ook voor anderen lang verborgen kon houden. Als het wel fout moet gaan laat het dan nu gelijk maar fout gaan en niet later. Dat ik weer een curretage nodig heb. Moeilijk moeilijk moeilijk.. Ik heb de hoop niet helemaal opgegeven hoor maar ik voel me niet zwanger. Het is net of er niks aan de hand is. Gelukkig maar, kan ik in ieder geval verder mijn ding doen. Ik ga op mijn vrije dag nog wel een test doen en als die goed positief is dan bel ik mijn verloskundige wel om even te overleggen. Ik weet dat zij nu toch nog niks kan.
liefs Kee