Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwanger en bloedverlies

• kee

Jeetje Anne, wat erg van je zusje. Gecondoleerd! Dat zijn inderdaad ernstige dingen. Helaas hebben wij ook het één en ander te verduren om ons heen, borstkanker, leukemie.. Deze dingen zorgen er wel voor dat wij ons ongeluk (op dit moment) ietswat kunnen relativeren. Het is natuurlijk zo dat wij volgende maand opnieuw kunnen proberen zwanger te worden en dat is sommige anderen niet gegeven. Dat besef ik me heel goed. Eigenlijk door jouw berichtje word ik gelijk weer even met de benen op de grond gezet. Wat erg van je zusje. Nog een jonge meid? Ik moet er niet aan denken dat dat mij gebeurd. Ik heb vorig jaar een zeer dierbare vriend verloren aan leukemie en helaas is een andere vriend van ons nu bezig met behandelingen tegen leukemie. Ik ben er helemaal stil van. Je hebt me echt weer een beetje wakker geschut. Dank je wel daarvoor! Heel veel sterkte de komende tijd.

kus Kee

• Anne

Hoi Kee,

Fijn dat je het goed oppakt!!

Hou je taai hè, nog effe de moed erin houden hoor!

Groetjes Anne

• sonja

lieve meiden,

anne wat erg van jouw zusje, krijg er kippenvel van, ook al ken ik jou en jouw zusje niet, gecondoleerd, hoop dat je de kracht kan opbrengen om hiermee om te gaan, er heftig….

en kee, ik vind het ontzettend erg voor je, zo blij met een positieve test, maar ik hoop dat je kan proberen het iets los te laten, zoals je aan mij zag komt het dan sneller. de fixatie, de stress werkt tegen. maar ik weet ook, makkelijker gezegd dan gedaan, wij hebben echt niet rond de dagen van de eisprong gevreeen en toch zwanger. raar, ik kan dat nog steeds niet bevatten. Dus probeer ook vooral te vrijen wanneer je zin hebt, ook al komt dat dan niet op “de” dag uit. en ook dit weet ik is moeilijk, ga door met leven!! (hoewel ik ook wel aan het afwachten was met vakantieboeken hoor, kunnen we vliegen, kunnen we niet vliegen….

nou hoop dat je het echt iets kan loslaten….

lfs