hoi
ik was 11 weken zwanger en in augustus is het weg gehaald daarna nog een week thuis gezeten.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHoi,
Nou ja dan denk je, ik ben bijna over die 12 weken heen, en dan zal alles wel goed gaan.
Maar dan met 11 weken het verschrikkelijke nieuws te horen te krijgen, nee dat gun je niemand. Je gunt sowieso niemand een miskraam, hoever dat je ook bent, want iets wat zo gewenst is, valt in een keer weg,
Ben je na de MK, nog wel ongie geworden?
gr.
Ja, maar helaas. Niet zwanger.
Ben vrijdag avond ongie geworden!!!!!!!!!!!!
Dus morgen gelijk weer het ziekenhuis bellen. Nu gaan ze weer de groei van mijn eitjes in de gaten houden, en we hopen dan maar de volgende keer wel.
Dus nu weer een week of 4 wachten.
En vrijdag kreeg ik een sms van mijn andere schoonzus, en die blijkt nu ook zwanger.
Dus beiden schoonzussen zijn in verwachting. De een nu 8 weken en de ander nu 4 weken.
Dus voor ons weer een enorme klap.
En wanneer weet jij het??/
liefs
Echt balen voor je.
Hopen maar dan op volgende maand.
Durf het bijna niet te zeggen maar ik heb gisteren getest en tot m'n verbazing ben ik zwanger.
Ik kan het echt niet geloven moest tussen vrijdag en woensdag ongi worden maar kon niet wachten met de test.
Ik kan ook nog niet echt blij zijn, heb zo iets van eerst zien (echo) dan geloven aangezien we bij de vorige keer met de echo er achter kwamen dat het niet goed was.
Voel me wel een beetje lullig om het te vertellen helemaal je het nu van je andere schoonzus ook heb gehoord.
Hoop echt voor je dat jij de volgende mag zijn, en zal zeker voor je blijven duimen.
Sterkte morgen in het ziekenhuis.
Knuffel Bianca.
Nou van harte gefeliciteerd. Ben super blij voor je.
Ben je nu niet bang?
Ik zou ook zoiets hebben van eerst zien en dan geloven. En maar wachten tot die 12 weken verstreken zijn. Dan ben je dus gelijk met mijn schoonzusje uitgeteld, eind juni.
Nou ik hoop voor jullie, dat alles goed gaat, en dat je dit keer een gezonde zwangerschap krijgt. Probeer er toch nog een beetje van te genieten.
Ja inderdaad erg jammer dat onze test nu weer negatief was. Maar gelukkig vanochtend in het ziekenhuis gehoord, dat het geen miskraam was, maar gewoon mijn menstruatie. Dus wij mogen volgende maand weer. Ik heb nu weer voor 5 dagen hormonen gekregen, en dan volgende week weer terug.
Was het bij iedereen maar zo vanzelf sprekend, dat iedere vrouw gelijk zwanger is, wannneer ze het zou willen. Wij zijn bijna al 2 jaar bezig, en mijn ene schoonzus 8 maanden en de andere 1 maand. Die is 1 keer ongie geweest en gelijk zwanger. maar goed, hoop voor jullie alle 3 dat het allemaal goed gaat.
Wil je nu nog wel met me blijven mailen? Of wil je het er liever niet meer over hebben??? Ik kan het heel goed begrijpen als je zegt, ik praat er liever niet meer over.
liefs
Natuurlijk blijf ik je mailen, het is niet zo dat alles nu vergeten is het blijft moeilijk.
Ik ben als de dood dat het weer fout gaat, heb vanochtend maar weer een test gedaan en die was weer positief.
Durf het nog niet echt gelukkig mee te zijn, en geloof het ook nog niet echt.
Ik kan het nu ook veel makkelijker voor me houden daarom is dit prikbord ook zo fijn kan ik m'n verhaal termisten kwijt.
Ik denk dat ik probeer mezelf nog niet te blij te maken zo dat de klap als het fout gaat mee valt???
Mag gelukkig wel al over 2 weken naar de gynaecoloog voor een echo en ben dan 7 weken.
Ben inderdaad eind juni uitgerekend 25 juni.
Hoop voor jou dat jij volgende maand aan de beurt bent.
Ik kan me wel voorstellen dat het heel vervelend is om in je omgeving te horen dat ze zo snel zwanger raken terwijl jullie al zo lang bezig zijn en het helemaal niet zo vanzelf sprekend is allemaal.
En dan ben je na heel veel moeite zwanger en dan gaat het fout.
Volgens mij denk je dan ook af en toe waarom nou wij???
Je gunt het niemand anders maar je zelf al helemaal niet, toch?
Het blijft toch een wonder.
Toen ik net m'n miskraam had gehad zei iemand tegen mij, het is een wonder dat uit iets wat nog kleiner is als deze stip . een heel mens kan ontstaan.
Is eigelijk ook wel heel bizar als je er over na gaat denken, dus helemaal niet zo vanzelf sprekend zoals andere denken.
Sterkte liefs Bianca.
Hallo,
Ik ben ook nieuw op deze site,
Wij hebben eigenlijk nog niet zoveel aan pech gehad,
Tenminste, Vorige week zou ik eigenlijk 11 weken zijn maar door spontaan bloedverlies heb ik een spoed echo gehad en is eruit gekomen dat ik een Windei had. Dus wel een vruchtzakje maar geen vruchtje erin.
Nu heb ik pas in augustus mijn spiraaltje laten verwijderen en ben daarna niet meer ongesteld geworden, test gedaan. Conclusie in 1 x raak. yes yes yes.
Maar ja als je dan hoort dat er niets in zit baal je toch echt.
zeker als je maar gewoon ff moet afwachten.
Afgelopen zaterdag zon ontzettende buikpijn gehad dat ik (volgens mijn man) een epileptische aanval kreeg ik meende eigenlijk dat ik flauwviel maar aan de blauwe plekken te zien is dat dus niet zo.
Vandaag naar de Gynacoloog geweest, die heeft gekeken en zag dat het zakje zo vooraan zat dat ze het zakje met een tang kon pakken.
Ben vooral erg blij dat ik niet onder narcose hoefde.
Wij gaan het opnieuw proberen maar ik besef wel heel goed hoe moeilijk het eigenlijk allemaal is
Liefs en groetjes
Heleen 25 jaar
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?