Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ook nieuw hier op de site!!!!!!!!!

• J.

Nou ja wat je maar geen pech noemt.

Je denkt toch dat je in verwachting bent, dus wat dat betreft hebben we wel dezelfde gevoelens gehad.

Nou ik ben vorige week vrijdag (19 oktober) plots ongie geworden en daar schrok ik wel van. Ik dacht dat er weer stukjes weefsel bij zaten, dus dacht gelijk weer aan een miskraam. Maar gelukkig niets aan de hand.

Let je wel een beetje op je eigen gezongheid meid.

Ik kan je ook maar een tip meegeven, probeer er samen met je man uit te komen en laat de negatieve opmerkingen van mensen om je heen, langs je af gaan.

Probeer je er niets van aan te trekken, hun weten niet wat het is.

liefs mij

• J.

Nu gelukkig maar.

Ik had net het idee, dat ik er een vriendin bij had. Iemand met wie ik mijn gevoelens kan delen. En dat doe ik niet altijd met iemand hoor, normaal kijk ik eerst goed te kat uit de boom. Maar ik voelde dat het goed zat.

Ik ben echt wel blij voor je, en kan me heeeeeeeeeeeeeeel erg goed voorstellen dat je nu weer bang bent. Zou ik ook zijn.

Ik ben zelfs nu al bang met mijn 2 schoonzussen. De een heeft over 2 weken de echo en de ander over 5 weken. Maar goed tegen die tijd ben ik misschien zelf ook wel weer in verwachting.

Raar he, dat je eigenlijk je gevoelens deelt met iemand die je niet kent, maar je gevoel zegt het is goed. Dit wordt op den duur wel een heel onoverzichtelijk forum.

Als je wilt mag je me ook wel op de hotmail mailen hoor!!!! Hoor het wel, krijg je mijn mailadres wel. Probeer er toch een beetje van te genieten.

liefs

• bianca

He J,

Beetje laten reactie, ben een beetje druk geweest!!!

Hoop dat alles goed met je gaat, met mij tot nu toe wel.

Ben zelf eigelijk ook niet normaal niet iemand die met andere mensen over dit soort dingen praat maar merk toch dat het me wel helpt.

Als jij je e-mail adres doorgeeft kunnen we het in het vervolg op die manier contact houden.

Mijn e-mail is Bianca@batsies.nl

Weet je al hoe het deze maand gesteld is met je “eieren”???

Ben hard voor je aan het duimen en weet zeker dat het helemaal goed gaat komen.

Liefs Bianca.